Skład zarządu

 

MGE  Mariusz Gerałtowski, Prezes Zarządu PSML

Strateg zakupów i innowacji w łańcuchu dostaw. Absolwent MBA z ponad 20 letnim doświadczeniem w zakupach korporacyjnych (P&G, Pepsico, GSK, Novartis). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując zakupami na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym (Head Global Sourcing Marketing). Budował globalne strategie dla kategorii zakupowych z rocznymi wydatkami rzędu 2mld USD, realizował budżety oszczędnościowe do 200 mln USD.
Współtwórca globalnej strategii zakupowej dla funkcji liczącej ok 1 tys pracowników. Twórca globalnej strategii innowacji dla ww. funkcji oraz innowacyjnych procesów zakupowych. Głęboko przekonany, że Zakupy mogą generować znaczącą wartość dla organizacji (rozwiązywanie problemów biznesowych) przez modyfikację współczesnych procesów zakupowych i budowanie nowych kwalifikacji.
W ramach działalności w Stowarzyszeniu chce realizować aspirację tworzenia w Polsce centrum kwalifikacji zakupowych na skalę Europy Centralnej potem Europy

Kontakt: mariusz.geraltowski(at)psml.pl

 ABE  Adam Bernacki, Sekretarz Zarządu PSML

Konsultant, trener, ekspert ICAN Institute w zakresie zakupów i sprzedaży konsultatywnej.
Ekonomista, prawnik ukończył m.in Executive Development Programme “Advanced Procurement Management” w Michigan State University. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Philips gdzie był odpowiedzialny za wdrażanie najlepszych praktyk zakupowych w zakładach na terenie CEE. Następnie spędził 3 lata w Chinach, jako Dyrektor Eksportu, pozyskując i rozwijając dostawców z Azji. Po powrocie do Europy, 5 lat pracował jako Dyrektor Zarządzający niemieckiej firmy doradczej, zajmującej się reorganizacją procesu zakupów, realizując i nadzorując projekty doradcze i optymalizacyjne prowadzone dla wiodących europejskich przedsiębiorstw.
Prowadzi praktykę doradczą w obszarze zarządzania zakupami, oraz prowadzi szkolenia i wykłady w Akademii Leona Koźmińskiego i ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review Polska.

Kontakt: adam.bernacki(at)psml.pl

AZA Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu PSML

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.). Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle. Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.

Kontakt: andrzej.zawistowski(at)psml.pl

m-wojtowicz  Magdalena Wojtowicz – Tokarz – Członek Zarządu

Praktyk zakupów od 2003 roku. Pierwsze kroki kariery zawodowej realizowała w firmie Volvo, pełniąc rolę Kierownika Projektów Zakupowych w ramach struktur rozwoju i konstrukcji produktu. Stanowisko Dyrektora Zakupów w firmie Cargotec Poland objęła w kwietniu 2008 roku, uczestnicząc w inwestycji typu „greenfield”, gdzie zbudowała od podstaw organizację zakupów strategicznych w oparciu o metodologię podziału kategorii produktowych, zarządzając zespołem o zróżnicowanych funkcjach zakupowych: specjalistycznych i kierowniczych. Obecnie wiceprezes łańcucha dostaw gdzie odpowiada za rozwój i realizację strategii obsługi rynku części zamiennych w firmie Kalmar.
Ekspert w obszarze rozwoju kompetencji, przywództwa oraz osobistej skuteczności budowania strategicznej pozycji zakupów w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
Jest zdecydowanym zwolennikiem umacniania roli zakupów poprzez systematyczny rozwój relacji z kluczowymi dostawcami, umożliwiający wymianę wiedzy, rozwój innowacji oraz tworzenie wartości dodanej.

Kontakt: magdalena.wojtowicz(at)psml.pl

dbotkowski Dariusz Botkowski – Członek Zarządu, skarbnik

Praktyk logistyki z doświadczeniem w firmach DHL Express, TIM S.A, Syncreon, Fujitsu Technology Solutions. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu innowacyjnych łańcuchów dostaw oraz systemach informatycznych wspierających zarządzanie logistyczne.
Absolwent Politechniki Wrocławskiej, International Business Course w Antwerpii, podyplomowych studiów w Międzynarodowej Wyższej Szkole Transportu i Logistyki, Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz programu 6sigma w Akademii Białego Kruka.
W swojej karierze odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie oddziałami firm logistycznych, kreowanie i wdrażanie strategii logistycznej dla jednego z największych dystrybutorów sprzętu elektrotechnicznego w Polsce. Doświadczony menedżer zmiany, odpowiedzialny za reengineering procesów logistycznych w firmach e-commerce, w tym wdrażanie systemów informatycznych wspierających zarządzanie logistyczne typu WMS, TMS, VMS. Specjalista od optymalizacji procesów logistycznych z wykorzystaniem narzędzi Lean oraz 6sigma.

Kontakt: dariusz.botkowski(at)psml.pl

tkula  Teodor Kula – Członek Zarządu

Od roku 2009 odpowiedzialny za powstanie i rozwój polskiego oddzialu firmy ESA Logistika / Hitachi Transport System. Wcześniej zajmował stanowiska menadżerskie i specjalistyczne w firmach ESM Logistics SA, Wincanton Trans European Polska oraz Stolica SA, tym samym gromadząc ponad 16-letnie doświadczenie z zakresu logistyki, zarządzania, sprzedaży i rozwoju biznesu w międzynarodowym środowisku. Absolwent z tytulem magistra Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Kontakt: teodor.kula(at)psml.pl