LIDER ZAKUPÓW – KIERUNKI ROZWOJU Uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższej ankiety. LIDER ZAKUPÓW - projekt i osobowość If you are human, leave this field blank. Jaki powinien być cel konkursu Lider Zakupów? wybór najlepszego projektu zakupowego (LZ PSML) - propagowanie wzorców zachowań i maksymalizacji wartości w relacji klient -dostawca wybór osobowości zakupowej (LZ PSML) - Spersonalizowanie wzorców zachowań i i maksymalizacji wartości w relacji klient -dostawca oraz stworzenie platformy do ich prezentowania współpraca z organizatorami innych konkursów (dodanie kategorii zakupowej) - zbudowanie modelu w którym klienci biznesowi (Marketing, IT… ) zgłaszają Procurement Partnera (Marketing, IT, …) do wyróżnienia za postawę i / lub konkretny projekt komentarz I.1 Oprócz dotychczas stosowanych w jaki sposób należy pozyskiwać zgłoszenia? kontakt z innymi organizacjami/stowarzyszeniami dotarcie do sektorów, które dotychczas nie zaistniały w konkursie (np. sektor publiczny) - jak to zrobić? (prosimy o komentarz w polu poniżej) inne komentarz I.2 Kto powinien podejmować działania niestandardowe (czyli inne niż komunikacja PSML)? II.1 Kto ma selekcjonować zgłoszone projekty? II.2 Jakie mają być kryteria selekcji projektów? II.3 Kiedy selekcja ma nastąpić - po przysłaniu zgłoszenia, po przysłaniu prezentacji konkursowej, czy po spotkaniu z Kapitułą? III. Czy i jak powinny być oceniane projekty wyróżnione w konkursach partnerskich? IV. Przyznawanie wyróżnień - jak połączyć projekty wyróżnione w innych konkursach z konkursem LZ? V. Kto zgłasza kandydatów? a. osobowość sama siebie b. osoby trzecie c. partnerzy biznesowi d. organizacje partnerskie (np. IAA; IAB) inne propozycje komentarz VI. Jak powinny wyglądać zgłoszenia? a: formularz z danymi i krótkim opisem b,c,d: formularz z danymi kontaktowymi (PSML podejmuje rozmowy) b,c,d: formularz z danymi, uzasadnieniem i zgodą kandydata/tki na lidera inne propozycje komentarz VII.1 Czy powinny być kategorie w 2022 w odniesieniu do osobowości i jeśli tak to jakie? VII.2 Jakie powinny być podstawowe kryteria wyboru zgłoszeń? VII.3 Okres, w którym kryteria były przez kandydata demonstrowane. ostatni rok dłuższa kariera zawodowa komentarz VII.4 Kto ma selekcjonować zgłoszone osobowości? VIII.1 Wymogi dotyczące prezentacji osobowości VIII.2 Czy niezbędne są spotkania F2F z kapitułą (indywidualne, kolacja, inne)? VIII.3 Przekazywanie informacji zwrotnej nominowanym - kto i jak powinien to robić? VIII.4. Przyznawanie wyróżnień - jak połączyć osobowości wyróżnione w innych konkursach z konkursem LZ? Czy i jak powinny być one oceniane przez Kapitułę? IX.1 Czy wprowadzić nagradzanie inne niż statuetki? tak nie IX.2 Jeśli odpowiedź brzmi "tak" to jakie powinny to być nagrody? rzeczowe finansowe nagroda niefinansowa np szkolenie inne IX.3 Jak pozyskać finansowanie nagród? X.1 Czy wprowadzić sponsoring tak nie X.2 Czy wprowadzenie sponsorów nie zagrozi obiektywności wyboru? X.3 Kto może być sponsorem? X.4 Jakie mogą być korzyści dla sponsorów? Imię i nazwisko wypełniającego * Wyślij