LIDER ZAKUPÓW najlepszy projekt 2023_2024 – ocena projektów Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny projektów zgłoszonych w konkursie LIDER ZAKUPÓW 2024 LIDER ZAKUPÓW 2024 - ocena zgłoszonych projektów If you are human, leave this field blank. Projekt nr 1 - Nowy Styl Supplier Sustainability Award Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 2 - Podróże –współpraca zespołowa przy wdrażaniu nowego globalnego dostawcy travel Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 3 - Transformacja floty samochodowej z zarządzania własnego na zewnętrzne Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 4 - Droga do Efektywnych Zakupów w Polpharma Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 5 - „eSklep” w postaci SAP Commerce Cloud jako wielopłaszczyznowe narzędzie integracji procesów zaopatrzeniowo-zakupowych i nadzoru dostaw w całej Grupie Impel Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 6 - Centralizacja zakupów operacyjnych w ramach transformacji Lufthansa Group Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 7 - Zrównoważony rozwój czyli jak być odpowiedzialnym konsumentem. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 8 - TravelPerk – one place to travel Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 9 - Zrównoważony rozwój jako element procesu zakupowego zakwaterowania (duty trips) dla pracowników linii lotniczych grupy Lufthansa Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 10 - Ustandaryzowany i skuteczny proces onboardingu GPS i procesu Buddy Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 11 - Wszechstronny Procurement Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 12 - Ż Rolnikami - Program współpracy z Rolnikami Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 13 - Utworzenie funkcji strategicznej w dziale zakupów = automatyzacja i digitalizacja sourcingu z wykorzystaniem AI + negocjacje w formie e-aukcji w określonych obszarach zakupowych. Droga do optymalizacji oraz oszczędności firmowych na przykładzie zakupów opakowań w Grupie MAC S.A. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 14 - Digital Transformation Phase I – SAP and SRM Implementation Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 15 - Partnerstwo wewnętrzne i zewnętrzne – siła synergii Grupy Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Projekt nr 16 - Wdrożenie strategii zakupowej w kategorii produkcji filmów reklamowych Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Projekt nr 17 - Grupa Zakupowa CCC & InPost -jak partnerstwo zewnętrzne optymalizuje efektywność zakupową Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Imię i nazwisko oceniającego * Wyślij