LIDER ZAKUPÓW 2020 – ocena projektów Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny projektów zgłoszonych w konkursie LIDER ZAKUPÓW 2020 LIDER ZAKUPÓW 2020 - ocena zgłoszonych projektów If you are human, leave this field blank. Link do spotkania z kandydatami, kod dostępu: *9K2FYVZ https://zoom.us/rec/share/gDhAI0DTeAExZrk09ETOjugHne5a45GDGzweWYU-u24tuw5m09W2VIFd7Qu2H087.CexUmLCl7EOfnuqd Projekt nr 1 - Zakup zielonej energii bezpośrednio od jej producenta Regulamin i Polityka Prywatności PSML Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 2 - EVA - nowy pracownik w dziale zakupów - wdrożenie usługi chatbot wspierającej procesy zakupowe (przykład digitalizacji procesów w organizacji) Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 3 - Efektywna współpraca cross-funkcjonalna przy kompleksowym przetargu komponentów produkcyjnych negocjowanym z użyciem teorii gier. Link do prezentacji projektu Link do komentarzy do slajdów Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 4 - Poprawa procesu konfekcji poprzez projekty wewnętrzne oraz potencjał innowacyjny Dostawcy Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 5 - Transformacja Zakupów jako jedna z dżwigni dla programu transformacji Orange Polska ( program Orange.One 3 letni 2018-2020) Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 6 - Szybko, tanio i nie byle jak - Czyli jak bezpiecznie i efektywnie kupować na rynkach azjatyckich Link do prezentacji projektu Link do opisu projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 7 - Zakupy w Allianz - czyli jakość ma znaczenie Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 8 - Wykorzystanie Innowacji Technologicznej, Konkurencji oraz Partnerstwa w realizacji strategicznego projektu T-Mobile Polska S.A. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 9 - Rozwój niskoemisyjnego transportu Grupy Żywiec Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Imię i nazwisko oceniającego * Wyślij