Zarząd

Mariusz Gerałtowski – Prezes
Procurement Director, Fujitsu

Lider funkcji i organizacji, pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym. Realizował transformacyjne programy dla funkcji zakupowych, buduje i realizuje strategie dla organizacji i przedsięwzięć.

Ma głęboką wiarę w kapitał ludzki i aspirację budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy angażujące środowisko biznesowe w procesy edukacyjne czy działania na rzecz zmniejszania niepewności przy równoczesnym podnoszeniu elastyczności na runku pracy.

Kontakt: [email protected]

Andrzej Zawistowski – Skarbnik

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach
międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami ds. logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.

Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.
Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskie rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw.

Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML – Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Kozmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”.
Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie „Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym”. Wykładowca Wyższa Szkoła Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie “Elementy Łańcucha Dostaw”

Kontakt [email protected]

Monika Bis
Strategic Procurement Expert

Ekspert ds. zakupów strategicznych typu „in-direct” z 18 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowym środowisku w branżach FMCG, farmaceutycznej i finansowej i medycznej, z czego ostatnie 7 lat na wysokich stanowiskach kierowniczych. W 2011 r uzyskała tytuł Menedżera Zakupów Roku, przyznany przez Członków Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, podczas IX Kongresu POLZAK za wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem łańcucha dostaw w Provident Polska S.A. Najdłużej była związana z firmą Provident Polska S.A. W 2011 dokonała transformacji funkcji zakupowej i objęła stanowisko Dyrektora Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami. W 2014 w grupie finansowej International Personal Finance plc. awansowała na stanowisko Group Procurement Senior Managera prowadziła projekt centralizacji zakupów na potrzeby 8 krajów EMEA w latach 2014-2015. W 2015 roku objęła stanowisko Dyrektora Centralnych Zakupów i Administracji w Medicover Sp. z o.o, gdzie była odpowiedzialna za centralizację zakupów i struktur zakupowych wszystkich spółek w ramach grupy kapitałowej Medicover Healthcare Services.

W latach 2012-2014 prowadziła zajęcia na podyplomowych z zarządzania łańcuchem dostaw na SHG. Od 2015 – obecnie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych ALK – Zarządzanie zakupami w temacie zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw. Współorganizatorka z Shortlist Consulting szkoleń dla agencji reklamowych i domów mediowych z zakresu przygotowania do przetargów na usługi marketingowe dla Klienta. Współorganizatorka trzech edycji konferencji „W przetargowym trójkącie: marketing – zakupy – agencja” 2015-2017.
Niezliczone wystąpienia na konferencjach branżowych (zakupy i administracja). Ukończyła Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej o specjalności marketing. Ukończyła również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw. Obecnie w trakcie studiów certyfikacyjnych z zakresu Trenera Biznesu w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Jej pasją są podróże, fotografia i tango argentyńskie.

Kontakt: [email protected]

Teodor Łukasz Kula
Chief Business Development Officer w Spółce Done Deliveries

Ponad 20-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym, specjalizujący się w zarządzaniu organizacjami z zakresu łańcucha dostaw, w operacjach logistycznych, oraz szeroko pojętym business developmencie.

Menedżer zmiany odpowiedzialny za przygotowywanie i wykonywanie strategii rozwojowych dla przedsiębiorstw krajowych  i międzynarodowych. Ekspert od projektów typu „Green Field”, dotyczących zakładania oraz rozwijania nowych inicjatyw biznesowych, wdrażania nowoczesnych i automatycznych rozwiązań magazynowych, oraz przedsięwzięć  w zakresie transportów ponadnormatywnych.

Przez ponad 11 lat stał na czele polskiego oddziału firmy ESA logistika – należącej do globalnego operatora logistycznego Hitachi Transport System – odgrywając główną rolę w wypracowaniu przez firmę silnej i stabilnej pozycji na rynku polskim. W ramach tejże działalności posiadł długotrwałe doświadczenie we współpracy z wieloma partnerami zarówno z Europy jak i Azji.

Od roku 2021 dołączył do zespołu firmy Done! Deliveries, gdzie jest odpowiedzialny za transformację spółki w kierunku cyfrowego spedytora, oraz budowę pozycji lidera w dostawach ekspresowych na rynkach europejskich. Nowoczesne technologie informatyczne w połączeniu z doświadczeniem zespołów tworzą tu podstawę w międzynarodowej ekspansji spółki.

Od ponad czterech lat należy do Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów (PSML), gdzie jest współtwórcą projektu Top Young 100, dedykowanego dla młodych talentów logistycznych. Obecnie koordynuje rozwój projektu Kolej Na Polskę, umacniającego rolę polskiego biznesu na Nowym Szlaku Jedwabnym.

Laureat Dorocznej Nagrody PSML za wkład w rozwój Polski jako Europejskiego Centrum Kompetencji w Zarządzaniu Łańcuchem Dostaw.

Absolwent z tytułem magistra Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Kontakt [email protected]

 

 

Wiktoria Gałecka
Studentka, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Studentka telematyki w transporcie i logistyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Przewodnicząca działającego tam Naukowego Koła Logistyki DIALOG. Jednocześnie Koordynator Konkursu Cloudnine, Programu Top Young 100, organizowanego przez PSML – Polish Supply Management Leaders oraz lektor języka hiszpańskiego i angielskiego. Wolontariusz roku 2014.

Od początku kariery zdobywała doświadczenia zawodowe inicjując i prowadząc innowacyjne projekty logistyczne, w tym m.in. z dziedziny optymalizacji i wdrażania systemów dla międzynarodowych przedsiębiorstw takich jak: P&G, DHL czy ALSTOM Polska. Jej główne obszary zainteresowań obejmują szeroko pojętą optymalizację procesów, w tym japońskie filozofie zarządzania czy ekologistyka. W każdy projekt wkłada 100% energii i zaangażowania, lubi podejmować nowe wyzwania i stawiać sobie coraz wyższe cele. Z wielką ochotą i ciekawością bada i śledzi nowe trendy. Ceni sobie pracę z ludźmi, a także czas spędzony na podróżach i aktywności sportowej.

Prywatnie pasjonatka wycieczek rowerowych oraz miłośniczka górskich wypraw.

Kontakt: [email protected]