Zarząd

Mariusz Gerałtowski – Prezes
Procurement Director, Fujitsu

Strateg w łańcuchu dostaw i pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym (Head Global Sourcing Marketing). Budował globalne strategie dla organizacji zakupowych i kategorii zakupowych z rocznymi wydatkami rzędu 2mld USD, realizował przez zespoły budżety oszczędnościowe do 200 mln USD.

Wrócił do Polski z głęboką wiarą w kapitał ludzki rodaków, z aspiracją budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy www.topyoung100.com oraz www.cloudnine.com.pl działając na rzecz zaangażowania biznesu w procesy edukacyjne.

Uzależniony od aktywnego trybu życia, czerpie radość z czasu z rodziną i pięknych samochodów.

Kontakt: mariusz.geraltowski@psml.pl

Andrzej Zawistowski – Skarbnik

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach
międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami ds. logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.

Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.
Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskie rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw.

Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML – Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Kozmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”.
Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie „Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym”. Wykładowca Wyższa Szkoła Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie “Elementy Łańcucha Dostaw”

Kontakt andrzej.zawistowski@psml.pl

Dominika Żwirbla-Kalman – Sekretarz
Dyrektor ds Zakupów Centralnych, PORR S.A.

Managerka z dużym doświadczeniem w obszarze zakupów oraz zarządzania projektami zdobywanym w międzynarodowych korporacjach z sektora energetycznego. Obecnie Dyrektor ds zakupów centralnych w PORR S.A. obejmujących głównie kategorie DIRECT.
Wcześniej przez ponad 4 lata zajmowała stanowisko Dyrektora ds. Zakupów i Logistyki w firmie Siemens Sp. z o.o. współpracując w regionie EMEA z kilkunastoma krajami Europy koncernu Siemens AG. Jej odpowiedzialność w firmie Siemens obejmowała m.in. zakupy Indirect jak również kreowanie polityki zakupowej z naciskiem na dobre praktyki, określanie standardów partnerskiej współpracy z kontrahentami. Z obszarem zakupów zawodowo związana od ponad dwudziestu lat. Poprzednio przez 7 lat pracowała w PKN ORLEN S.A. zarządzając zakupami strategicznymi dla Spółek Grupy Kapitałowej. Stworzyła i z sukcesem wdrożyła współpracę w ramach zakupów centralnych w Koncernie dla kilkunastu kategorii zakupowych Direct.

Od kwietnia 2019 jest Członkiem Zarządu PSML (Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów) i ekspertem PSME.

Jest certyfikowanym Mentorem i absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego. Pasjonuje się rozwojem nie tylko kompetencji twardych, ale przede wszystkich umiejętności miękkich, co przekłada na współpracę w swoim otoczeniu.

Otwarta, dynamiczna, aktywna i komunikatywna. Uwielbiająca działać, wdrażać, zmieniać. Jej największym sukcesem jest dokonywanie rzeczy trudnych, ryzykownych, czasami niemożliwych poprzez pracę, odwagę i kreatywność zespołową. Ceni niezależność w działaniu, dbanie o rozwój i uważność w życiu zawodowym i prywatnym. Inspiruje ją przekraczanie granic w każdej dziedzinie naszego życia. W życiu kieruje się przekonaniem, że dodatkowy wysiłek zawsze się opłaca, a każda zmiana daje przestrzeń do wdrażania coraz to nowszych rozwiązań, które służą rozwojowi osobistemu i biznesowemu. Amatorka wypraw wysokogórskich oraz różnych aktywności sportowych.

Kontakt: dominika.zwirbla@psml.pl

Monika Duda
Head of Industrial & Logistics Agency CEE, M4 Real Estate

Monika Duda została Partnerem w M4 Real Estate w 2016 r. Wcześniej piastowała stanowisko Associate Director w Dziale Przemysłowym globalnej firmy doradczej Cushman & Wakefield, gdzie odpowiedzialna była za budowanie i zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi.

Zarządzała portfolio klientów z punktu widzenia transakcyjnego w celu wygenerowania wartości dla klienta i uzyskania optymalnej pozycji kosztowej.

Ze względu na swoje wieloletnie doświadczenie w branży logistycznej, prowadzi projekty doradcze w tym obszarze. W optymalny sposób łączy znajomość procesów w łańcuchu dostaw z doświadczeniem i wiedzą w zakresie nieruchomości przemysłowych.

Monika posiada ponad 10-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym specjalizującym się w zarządzaniu łańcuchami dostaw oraz sprzedaży. Zajmowała stanowiska kierownicze zarówno w działach operacyjnych, jak i działach sprzedaży. W Kuehne + Nagel, CAT Group i ID Logistics, gdzie była zaangażowana w projekty logistyczne dla wielu międzynarodowych firm w branży FMCG, handlu detalicznego oraz E-commerce , takich jak: IKEA, CARREFOUR, AUCHAN, HUTCHINGSON, P&G.

Kontakt monika.duda@psml.pl

Monika Bis
Strategic Procurement Expert

Ekspert ds. zakupów strategicznych typu „in-direct” z 18 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowym środowisku w branżach FMCG, farmaceutycznej i finansowej i medycznej, z czego ostatnie 7 lat na wysokich stanowiskach kierowniczych. W 2011 r uzyskała tytuł Menedżera Zakupów Roku, przyznany przez Członków Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, podczas IX Kongresu POLZAK za wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem łańcucha dostaw w Provident Polska S.A. Najdłużej była związana z firmą Provident Polska S.A. W 2011 dokonała transformacji funkcji zakupowej i objęła stanowisko Dyrektora Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami. W 2014 w grupie finansowej International Personal Finance plc. awansowała na stanowisko Group Procurement Senior Managera prowadziła projekt centralizacji zakupów na potrzeby 8 krajów EMEA w latach 2014-2015. W 2015 roku objęła stanowisko Dyrektora Centralnych Zakupów i Administracji w Medicover Sp. z o.o, gdzie była odpowiedzialna za centralizację zakupów i struktur zakupowych wszystkich spółek w ramach grupy kapitałowej Medicover Healthcare Services.

W latach 2012-2014 prowadziła zajęcia na podyplomowych z zarządzania łańcuchem dostaw na SHG. Od 2015 – obecnie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych ALK – Zarządzanie zakupami w temacie zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw. Współorganizatorka z Shortlist Consulting szkoleń dla agencji reklamowych i domów mediowych z zakresu przygotowania do przetargów na usługi marketingowe dla Klienta. Współorganizatorka trzech edycji konferencji „W przetargowym trójkącie: marketing – zakupy – agencja” 2015-2017.
Niezliczone wystąpienia na konferencjach branżowych (zakupy i administracja). Ukończyła Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej o specjalności marketing. Ukończyła również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw. Obecnie w trakcie studiów certyfikacyjnych z zakresu Trenera Biznesu w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Jej pasją są podróże, fotografia i tango argentyńskie.

Kontakt: monika.bis@psml.pl

Teodor Łukasz Kula
Chief Business Development Officer ESA Logistika Group,
Managing Director ESA Poland (Hitachi Transport System Group)

Ponad 16-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym, specjalizujący się w zarządzaniu, logistyce, oraz rozwoju sprzedaży. Menadżer zmiany odpowiedzialny za przygotowywanie i wykonywanie strategii rozwojowych dla organizacji krajowych i środkowo-wschodnich. Ekspert od projektów typu „Green Field”, dotyczących między innymi wdrażania nowoczesnych technologii magazynowych, rozwiązań w zakresie transportów ponadnormatywnych dla branży energetycznej, jak i zakładania oraz rozwijania nowych organizacji biznesowych.

Długotrwała współpraca z wieloma partnerami zarówno z Europy oraz Azji. Od roku 2009 stoi na czele polskiego oddziału firmy ESA Logistika, należącej do globalnego operatora logistycznego Hitachi Transport System. Od okołu roku należy do Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów (PSML), gdzie jest odpowiedzialny za koordynacje projektu Top Young 100, dedykowanego młodym talentom logistycznym. Absolwent z tytułem magistra Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Kontakt teodor.kula@psml.pl