Polzak Marketing 2021 już za nami!

 

Konferencja POLZAK Marketing

Wydarzenie skierowane do Działów Marketingu, Zakupów, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

Celem konferencji jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami.

Wydarzenie organizowane jest co roku w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w wybranych kategoriach marketingowych.

Branżowe know-how, panele dyskusyjne i debaty, to wszystko podczas konferencji POLZAK Marketing

Marketing w erze technologii

Efektywna komunikacja w social media

Efektywne zakupy komunikacji i mediów

Przetargi mediowe

U

Trendy ewolucji sprzedaży online

Advanced TV

Definiowanie celów kampanii marketingowych

Networking

Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO Polzak Marketing 2021

Dziękujemy, że z nami byliście!

Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach 2. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w digitalu oraz 3. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w Produkcji TV/VIDEO. Czego uczy nas pandemia?

Na 3 konferencjach gościliśmy wirtualnie ponad 600 uczestników i 41 prelegentów w naszym studio.

30% uczestników tegorocznego Polzak Marketing stanowili przedstawiciele procurementu / zakupów, 35% marketingu, pozostali uczestnicy to agencje, domy produkcyjne, media, działy sprzedaży i HR.

Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.

POLZAK Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w eventach 

Polzak Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w digitalu

POLZAK Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w produkcji tv/video

Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.

Poprzednie Edycje

2020

 

2019

 

2018

2019

Nie może Cię z nami zabraknąć! Dołącz do elitarnego grona osób tworzących nowe standardy w branży!

Zakupy

Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Zakupów Marketingowych

Marketing

Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Marketingu

Agencje komunikacji marketingowej

Mediowe, Digitalowe, Reklamowe, PRowe, Brandingowe, Eventowe oraz Domy Produkcyjne

Media i wydawcy

Producenci usług i rozwiązań

łączących technologię z komunikacją i sprzedażą

Lider Projektu

Andrzej Zawistowski

Członek Zarządu PSML

Andrzej Zawistowski

e-mail: [email protected]

Aktualności

Minął miesiąc od konferencji PROCON POLZAK 2024

Minął miesiąc od konferencji PROCON POLZAK 2024

Minął miesiąc od konferencji PROCON POLZAK 2024, ale tematy i inspiracje z tego wydarzenia wciąż są żywe.🙌 Oto kilka kluczowych wniosków, które wynieśliśmy z tegorocznej edycji: 🌱 Zakupy, dzięki strategicznemu repozycjonowaniu i integracji zasad ESG, mogą...
Czytaj dalej
Nagranie z konferencji jest już dostępne! 🎥

Nagranie z konferencji jest już dostępne! 🎥

Sprawdźcie, co się działo i jakie tematy poruszyliśmy. Aby uzyskać dostęp do nagrań, prosimy o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej, którą przesłaliśmy na adres mailowy uczestników konferencji. Wasze opinie są dla nas niezwykle ważne.✨ Wypełnienie ankiety...
Czytaj dalej
Zakupy w Świecie AI: Relacja z konferencji zakupowej PROCON POLZAK 2024 – Innowacje, Zwinność i Networking

Zakupy w Świecie AI: Relacja z konferencji zakupowej PROCON POLZAK 2024 – Innowacje, Zwinność i Networking

28-29 października w Warszawie odbyła się 11 edycja jednej z największych konferencji zakupowych w naszej części Europy - PROCON POLZAK 2024. Wydarzenie zgromadziło przeszło 400 liderów branży zakupowej, ekspertów oraz praktyków z Polski i...
Czytaj dalej
Najważniejsze wydarzenie zakupowe w Polsce już za nami! 🌟

Najważniejsze wydarzenie zakupowe w Polsce już za nami! 🌟

#PROCONPOLZAK24 był nie tylko wyjątkowym źródłem wiedzy i okazją do nawiązywania cennych kontaktów biznesowych. To spotkanie obfitowało w inspirujące prelekcje, interaktywne warsztaty oraz możliwości budowania nowych relacji korporacyjnych. - to wydarzenie miało wszystko, czego potrzebowaliśmy! 🎯...
Czytaj dalej
ANKIETA DOTYCZĄCA REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ.

ANKIETA DOTYCZĄCA REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ.

Zapraszamy Cię do anonimowej ankiety na temat reklamy programatycznej i automatycznego zakupu mediów. Jej wypełnienie zajmie Ci maks. 7 min.: https://survey.pointars.com/433954?lang=pl Prosimy Cię o wypełnianie ankiety na bazie Twojej wiedzy i doświadczeń, najlepiej bez...
Czytaj dalej