Biała Księga
Biała Księga
Biała Księga powstała w wyniku Dialogu Branżowego SAR – PSML, którego celem jest wsparcie codziennej współpracy trzech środowisk: Zakupowców, Agencji i Marketerów oraz wypracowanie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych.

Relacja z podpisania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej przez CEO LOTTE Wedel oraz Prezesów SAR i PSML
Biała Księga składa się z 10 rozdziałów
poświęconych 9 kategoriom:
- Public Relations,
- Eventy,
- Komunikacja Full Service,
- Produkcja Filmów Reklamowych,
- Incentive Travel,
- Media,
- Badania,
- Branding,
- Digital


Każdy z rozdziałów Białej Księgi został opracowany przez grono ekspertów i zawiera opis najbardziej efektywnych praktyk oraz szczegółowe wskazówki i ogólnodostępne wzory dokumentów przetargowych do wykorzystania.
Każdy rozdział zawiera wiedzę, którą możesz wykorzystywać na własne potrzeby i uzyskiwać lepsze rezultaty działań. Dołącz do tych, którzy stosują najlepsze praktyki i grają fair.