Biała Księga

Biała Księga

Biała Księga powstała w wyniku Dialogu Branżowego SAR – PSML, którego celem jest wsparcie codziennej współpracy trzech środowisk: Zakupowców, Agencji i Marketerów oraz wypracowanie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych.

Więcej informacji o Białej Księdze

Relacja z podpisania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej przez CEO LOTTE Wedel oraz Prezesów SAR i PSML

Biała Księga składa się z 10 rozdziałów
poświęconych 9 kategoriom:

  • Public Relations,
  • Eventy,
  • Komunikacja Full Service,
  • Produkcja Filmów Reklamowych,
  • Incentive Travel,
  • Media,
  • Badania,
  • Branding,
  • Digital

Każdy z rozdziałów Białej Księgi został opracowany przez grono ekspertów i zawiera opis najbardziej efektywnych praktyk oraz szczegółowe wskazówki i ogólnodostępne wzory dokumentów przetargowych do wykorzystania.

Każdy rozdział zawiera wiedzę, którą możesz wykorzystywać na własne potrzeby i uzyskiwać lepsze rezultaty działań. Dołącz do tych, którzy stosują najlepsze praktyki i grają fair.

Poznaj najlepsze standardy przetargowego fair play i korzystaj z narzędzi przydatnych w wybranych kategoriach marketingowych.

Dowiedz się więcej

Aktualności Biała Księga

Konferencja Polzak Marketing 2022 – sprzedaż biletów otwarta!
Stowarzyszenie Agencji PR podpisało Białą Księgę Komunikacji Marketingowej

Stowarzyszenie Agencji PR podpisało Białą Księgę Komunikacji Marketingowej

14 czerwca br. Dariusz Tworzydło - Prezes SAPR, w obecności przedstawicieli Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) podpisał deklarację przyjęcia Białej Księgi Komunikacji Marketingowej jako rekomendacje standardów i...
Czytaj dalej
Biała Księga Digital – ostatnia publikacja w ramach  Dialogu Branżowego już dostępna

Biała Księga Digital – ostatnia publikacja w ramach Dialogu Branżowego już dostępna

Rozdział Digital jest 10. i ostatnią publikacją w ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej...
Czytaj dalej
Biała Księga Branding już dostępna

Biała Księga Branding już dostępna

Szanowni Państwo, W imieniu organizatorów i partnerów Dialogu Branżowego oraz ekspertów i autorów opracowań – dzielimy się informacją, że Biała Księga Branding – jest już dostępna na https://www.dobryprzetarg.com.pl/biala-ksiega w zakładce 09 Branding. Biała Księga...
Czytaj dalej
Biała Księga Media już dostępna!

Biała Księga Media już dostępna!

Zwiększ swoje szanse na uzyskanie najbardziej efektywnych rozwiązań i ofert w przetargu mediowym! Standardy, efektywność, edukacja w jednym miejscu. Pobierz rozdział Białej Księgi - Media   Każdy z rozdziałów Białej Księgi został opracowany przez grono...
Czytaj dalej