Biała Księga

Biała Księga

Biała Księga powstała w wyniku Dialogu Branżowego SAR – PSML, którego celem jest wsparcie codziennej współpracy trzech środowisk: Zakupowców, Agencji i Marketerów oraz wypracowanie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych.

Więcej informacji o Białej Księdze

Relacja z podpisania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej przez CEO LOTTE Wedel oraz Prezesów SAR i PSML

Biała Księga składa się z 10 rozdziałów
poświęconych 9 kategoriom:

  • Public Relations,
  • Eventy,
  • Komunikacja Full Service,
  • Produkcja Filmów Reklamowych,
  • Incentive Travel,
  • Media,
  • Badania,
  • Branding,
  • Digital

Każdy z rozdziałów Białej Księgi został opracowany przez grono ekspertów i zawiera opis najbardziej efektywnych praktyk oraz szczegółowe wskazówki i ogólnodostępne wzory dokumentów przetargowych do wykorzystania.

Każdy rozdział zawiera wiedzę, którą możesz wykorzystywać na własne potrzeby i uzyskiwać lepsze rezultaty działań. Dołącz do tych, którzy stosują najlepsze praktyki i grają fair.

Poznaj najlepsze standardy przetargowego fair play i korzystaj z narzędzi przydatnych w wybranych kategoriach marketingowych.

Dowiedz się więcej

Aktualności Biała Księga

Bank BNP Paribas przyjmuje standardy branżowe Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej

Bank BNP Paribas przyjmuje standardy branżowe Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej

Bank BNP Paribas sygnatariuszem standardów Branży Komunikacji Marketingowej. IAA Polska, PSML i SAR we wspólnej inicjatywie promocji i implementacji standardów na polskim rynku Bank BNP Paribas złożył deklarację stosowania standardów Białej Księgi Branży Komunikacji...
Czytaj dalej
6 edycja konferencji Polzak Marketing 2022 na temat zmian i transformacji w marketingu!

6 edycja konferencji Polzak Marketing 2022 na temat zmian i transformacji w marketingu!

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, od lat kierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. To już 6 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z...
Czytaj dalej
Konferencja Polzak Marketing 2022 – sprzedaż biletów otwarta!
Stowarzyszenie Agencji PR podpisało Białą Księgę Komunikacji Marketingowej

Stowarzyszenie Agencji PR podpisało Białą Księgę Komunikacji Marketingowej

14 czerwca br. Dariusz Tworzydło - Prezes SAPR, w obecności przedstawicieli Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) podpisał deklarację przyjęcia Białej Księgi Komunikacji Marketingowej jako rekomendacje standardów i...
Czytaj dalej
Biała Księga Digital – ostatnia publikacja w ramach  Dialogu Branżowego już dostępna

Biała Księga Digital – ostatnia publikacja w ramach Dialogu Branżowego już dostępna

Rozdział Digital jest 10. i ostatnią publikacją w ramach Białej Księgi Branży i Dialogu Branżowego. Zawiera usystematyzowane standardy przetargowe i współpracy, ukształtowane w toku Dialogu przez przedstawicieli Reklamodawców i Agencji. Celem Dialogu i Białej...
Czytaj dalej