Konferencja POLZAK Marketing

Wydarzenie skierowane do Działów Marketingu, Zakupów, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

Celem konferencji jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami.

Wydarzenie organizowane jest co roku w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w wybranych kategoriach marketingowych.

Branżowe know-how, panele dyskusyjne i debaty, to wszystko podczas konferencji POLZAK Marketing

Marketing w erze technologii

Efektywna komunikacja w social media

Efektywne zakupy komunikacji i mediów

Przetargi mediowe

U

Trendy ewolucji sprzedaży online

Advanced TV

Definiowanie celów kampanii marketingowych

Networking

Polzak Marketing 2021 już za nami!

 

Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu i produkcji TV/VIDEO Polzak Marketing 2021

Dziękujemy, że z nami byliście!

Dziękujemy za udział w 1. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w eventach 2. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w digitalu oraz 3. wydarzeniu – Marketing rozwiązań w Produkcji TV/VIDEO. Czego uczy nas pandemia?

Na 3 konferencjach gościliśmy wirtualnie ponad 600 uczestników i 41 prelegentów w naszym studio.

30% uczestników tegorocznego Polzak Marketing stanowili przedstawiciele procurementu / zakupów, 35% marketingu, pozostali uczestnicy to agencje, domy produkcyjne, media, działy sprzedaży i HR.

Mamy nadzieję, że prezentowane case studies, wyzwania i sukcesy marek, dyskusje i komentarze eksperckie zasilają naszą branżową wiedzę i doświadczenie.

POLZAK Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w eventach 

Polzak Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w digitalu

POLZAK Marketing 2021 – Marketing rozwiązań w produkcji tv/video

Poprzednie Edycje

2020

 

2019

 

2018

2019

Nie może Cię z nami zabraknąć! Dołącz do elitarnego grona osób tworzących nowe standardy w branży!

Zakupy

Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Zakupów Marketingowych

Marketing

Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Marketingu

Agencje komunikacji marketingowej

Mediowe, Digitalowe, Reklamowe, PRowe, Brandingowe, Eventowe oraz Domy Produkcyjne

Media i wydawcy

Producenci usług i rozwiązań

łączących technologię z komunikacją i sprzedażą

Lider Projektu

Sylwia Grzymała

Head of Marketing & Communications PSML

Sylwia Grzymała

e-mail: [email protected]

Aktualności

ANKIETA DOTYCZĄCA REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ.

ANKIETA DOTYCZĄCA REKLAMY PROGRAMATYCZNEJ.

Zapraszamy Cię do anonimowej ankiety na temat reklamy programatycznej i automatycznego zakupu mediów. Jej wypełnienie zajmie Ci maks. 7 min.: https://survey.pointars.com/433954?lang=pl Prosimy Cię o wypełnianie ankiety na bazie Twojej wiedzy i doświadczeń, najlepiej bez...
Czytaj dalej
6 edycja konferencji Polzak Marketing 2022 na temat zmian i transformacji w marketingu!

6 edycja konferencji Polzak Marketing 2022 na temat zmian i transformacji w marketingu!

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, od lat kierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej. To już 6 edycja wydarzenia, którego celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z...
Czytaj dalej
Konferencja Polzak Marketing 2022 – sprzedaż biletów otwarta!
SAVE THE DATE: Polzak Marketing 2022: Rynek zmian – Marketing w transformacji.
Polzak Marketing 2 wydarzenie

Polzak Marketing 2 wydarzenie

Pierwsze wydarzenie w ramach Polzak Marketing już za nami. Na spotkanie zarejestrowało się 369 osób! PEŁNE VIDEO Z WYDARZENIA Dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz prelegentom ze strony marketingu, zakupów i agencji. Już dziś zapraszamy na...
Czytaj dalej