Szanowni Państwo,

Niniejszym inaugurujemy konkurs „LIDER ZAKUPÓW 2016” będący kontynuacją promowania i wyróżniania wybitnych osiągnięć w obszarze Zakupów. Zapraszamy i gorąco zachęcamy do zgłaszania kandydatur i projektów pod załączonym linkiem (więcej informacji na temat konkursu znajduje się w zakładce: Kongres, 2016).

Zapraszamy do wykorzystania szansy zaprezentowania się przed polskim środowiskiem zakupowym i szacowną Kapitułą Konkursu. W skład kapituły konkursu wchodzą osoby zapewniające interdyscyplinarną ocenę zgłoszeń z perspektywy strategii firmy i roli zakupów w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji. Do kapituły zaproszeni są przedstawiciele biznesu,  mediów biznesowych oraz nauki. Krótkie biografie członków kapituły opublikowane są na stronie konkursu.

Laureata nagrody oraz zwycięski projekt zaprezentujemy podczas konferencji PROCON/POLZAK 2016.

Po zakończonej rekordową liczbą zgłoszeń edycji 2015 laureat nagrody Łukasz Świderski, wyróżnieni Katarzyna Żurek Smoleń i Jan Stasiak, Jacek Hobora, Wojciech Marchwicki, Agnieszka Przystasz i Jolanta Styrc zapoznali zainteresowanych z wybranymi spośród nominowanych projektów przedstawiając szczegóły swoich prac na specjalnie zorganizowanych spotkaniach.

Chcemy wyróżniać osoby, które nie boją się wyzwań, potrafią generować pomysły i przekonywać do nich swoją firmę. Podejmują działania w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań i wprowadzają je w życie.

Szukamy osobowości, zespołów, które:

  • Zaprojektowały i dokonały udanego wdrożenia innowacyjnego lub oryginalnego usprawnienia przyczyniającego się do podwyższenia konkurencyjności firmy
  • Podniosły rangę i znaczenie funkcji zakupów w swojej firmie oraz w branży
  • Znalazły skuteczne sposoby na generowanie wartości w obwarowanym formalnie obszarze objętym Prawem Zamówień Publicznych
  • Przyczyniły się do wzrostu prestiżu polskich zakupów na forum międzynarodowym, czy przyciągnęły etaty zakupowe do Polski
  • Odkryły skuteczne sposoby przeniesienia innowacji dostawcy na półki sklepów i do klienta.

Na co zwracamy uwagę w zgłoszeniach:

  • Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany
  • Znaczenie projektu dla strategii firmy
  • Innowacyjność rozwiązania
  • Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego
  • Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów

Kto może zgłosić:

  • Kandydaci samodzielnie
  • Firmy i instytucje w których kandydat pracuje
  • Firmy trzecie, dostawcy

 

Zgłoś projekt już teraz wypełniając formularz.

Nadesłane zgłoszenia rozpatrzy kapituła konkursu składająca się z osobowości biznesu, mediów i nauki, wspierana przez PSML.

Ogłoszenie LIDERA ZAKUPÓW 2016 odbędzie się na uroczystej gali wieczornej podczas konferencji PROCON/POLZAK 18. października 2016r,  a już następnego dnia uczestnicy konferencji poznają szczegóły zwycięskiego projektu.

Prezentacje konkursowe przyjmujemy do 26. sierpnia 2016!

Zapraszamy!