Zarząd

Mariusz Gerałtowski – Prezes
Procurement Director, Fujitsu

Lider z ponad 25-cio letnim doświadczeniem, skutecznie budujący dynamiczne zespoły i organizacje. Pasjonat rozwijania ludzi, w szczególności przyszłych liderów. Absolwent MBA, zdobywał doświadczenie na szczeblu krajowym, regionalnym i globalnym w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii.

Wrócił do Polski z głęboką wiarą w kapitał ludzki rodaków oraz aspiracją budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi program www.topyoung100.pl oraz www.cloudnine.com.pl działając na rzecz zaangażowania biznesu w procesy edukacyjne.

Uzależniony od aktywnego trybu życia, czerpie radość z czasu z rodziną i pięknych samochodów.

Kontakt: mariusz.geraltowski@psml.pl

Andrzej Zawistowski – Skarbnik

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach
międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami ds. logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym.

Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym.
Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.
Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskie rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw.

Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML – Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK. Wykładowca Akademii im. Leona Kozmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”.
Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie „Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym”. Wykładowca Wyższa Szkoła Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie “Elementy Łańcucha Dostaw”

Kontakt andrzej.zawistowski@psml.pl

Dominika Żwirbla-Kalman – Sekretarz
Procurement Director, Siemens

Dyrektor of Supply Chain Management Siemens Sp. z o.o. Managerka z dużym doświadczeniem w obszarze zakupów oraz zarządzania projektami zdobywanym w międzynarodowych korporacjach z sektora energetycznego. Obecnie od 4 lat zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Zakupów i Logistyki w firmie Siemens Sp. z o.o. współpracując w regionie EMEA z kilkunastoma krajami Europy koncernu Siemens AG.

Jej odpowiedzialność to m.in. zakupy Indirect jak również kreowanie polityki zakupowej z naciskiem na dobre praktyki, określanie standardów partnerskiej współpracy z kontrahentami. Z obszarem zakupów zawodowo związana od ponad dwudziestu lat. Poprzednio przez 7 lat pracowała w PKN ORLEN S.A. zarządzając zakupami strategicznymi dla Spółek Grupy Kapitałowej. Stworzyła i z sukcesem wdrożyła współpracę w ramach zakupów centralnych w Koncernie dla kilkunastu kategorii zakupowych Direct.

Jest certyfikowanym Mentorem i absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego. Pasjonuje się rozwojem nie tylko kompetencji twardych, ale przede wszystkich umiejętności miękkich, co przekłada na współpracę w swoim otoczeniu. Otwarta, dynamiczna, aktywna i komunikatywna. Uwielbiająca działać, wdrażać, zmieniać. Jej największym sukcesem jest dokonywanie rzeczy trudnych, ryzykownych, czasami niemożliwych poprzez pracę, odwagę i kreatywność zespołową. Ceni niezależność w działaniu, dbanie o rozwój i uważność w życiu zawodowym i prywatnym. Inspiruje ją przekraczanie granic w każdej dziedzinie naszego życia. W życiu kieruje się przekonaniem, że dodatkowy wysiłek zawsze się opłaca, a każda zmiana daje przestrzeń do wdrażania coraz to nowszych rozwiązań, które służą rozwojowi osobistemu i biznesowemu. Amatorka wypraw wysokogórskich oraz różnych aktywności sportowych.

Kontakt: dominika.zwirbla@psml.pl

Monika Duda
Head of Industrial & Logistics Agency CEE, M4 Real Estate

Monika posiada tytuł Partnera, Dyrektora Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w M4 Real Estate. Wcześniej Associate Director w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w Cushman & Wakefield w Polsce. Monika posiada ponad 8 lat doświadczenia w logistyce, pracując min. dla ID Logistics, CAT LC czy Kuehne + Nagel podczas wielu krajowych i międzynarodowych projektów. Monika posiada doświadczenie w zarządzaniu projektami, optymalizacjach procesów biznesowych, sprzedaży, negocjacjach, coachingu i marketingu. Monika zdobywała doświadczenie zawodowe pracując przez ponad dwa lata w ID Logistics jako dyrektor handlowy, gdzie była odpowiedzialna za zarządzanie wszystkimi handlowymi i logistycznymi operacjami w firmie. Kluczowi obsługiwani Klienci: IKEA, JYSK, TESCO, Hutchinson, Tenneco, Sephora, Inditex (Zara), Ferrero, Maspex, Praktiker, Norauto, Carlsberg, Raflatac, CCS Corning Cables i inni.

Kluczowe obowiązki: Doradztwo logistyczne : Sektory FMCG + RETAIL + E-COMMERCE + 3PL, Koordynacja transakcji sprzedaży, Najem powierzchni magazynowych i przemysłowych, Specjalizacja w obiektach typu big-box, Zarządzanie relacjami z klientem.

Kontakt monika.duda@psml.pl

Monika Bis
Strategic Procurement Expert

Ekspert ds. zakupów strategicznych typu „in-direct” z 18 letnim doświadczeniem zawodowym w międzynarodowym środowisku w branżach FMCG, farmaceutycznej i finansowej i medycznej, z czego ostatnie 7 lat na wysokich stanowiskach kierowniczych. W 2011 r uzyskała tytuł Menedżera Zakupów Roku, przyznany przez Członków Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, podczas IX Kongresu POLZAK za wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem łańcucha dostaw w Provident Polska S.A. Najdłużej była związana z firmą Provident Polska S.A. W 2011 dokonała transformacji funkcji zakupowej i objęła stanowisko Dyrektora Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami. W 2014 w grupie finansowej International Personal Finance plc. awansowała na stanowisko Group Procurement Senior Managera prowadziła projekt centralizacji zakupów na potrzeby 8 krajów EMEA w latach 2014-2015. W 2015 roku objęła stanowisko Dyrektora Centralnych Zakupów i Administracji w Medicover Sp. z o.o, gdzie była odpowiedzialna za centralizację zakupów i struktur zakupowych wszystkich spółek w ramach grupy kapitałowej Medicover Healthcare Services.

W latach 2012-2014 prowadziła zajęcia na podyplomowych z zarządzania łańcuchem dostaw na SHG. Od 2015 – obecnie prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych ALK – Zarządzanie zakupami w temacie zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw. Współorganizatorka z Shortlist Consulting szkoleń dla agencji reklamowych i domów mediowych z zakresu przygotowania do przetargów na usługi marketingowe dla Klienta. Współorganizatorka trzech edycji konferencji „W przetargowym trójkącie: marketing – zakupy – agencja” 2015-2017.
Niezliczone wystąpienia na konferencjach branżowych (zakupy i administracja). Ukończyła Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej o specjalności marketing. Ukończyła również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw. Obecnie w trakcie studiów certyfikacyjnych z zakresu Trenera Biznesu w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Jej pasją są podróże, fotografia i tango argentyńskie.

Kontakt: monika.bis@psml.pl

Teodor Łukasz Kula
Chief Business Development Officer ESA Logistika Group,
Managing Director ESA Poland (Hitachi Transport System Group)

Ponad 16-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym, specjalizujący się w zarządzaniu, logistyce, oraz rozwoju sprzedaży. Menadżer zmiany odpowiedzialny za przygotowywanie i wykonywanie strategii rozwojowych dla organizacji krajowych i środkowo-wschodnich. Ekspert od projektów typu „Green Field”, dotyczących między innymi wdrażania nowoczesnych technologii magazynowych, rozwiązań w zakresie transportów ponadnormatywnych dla branży energetycznej, jak i zakładania oraz rozwijania nowych organizacji biznesowych.

Długotrwała współpraca z wieloma partnerami zarówno z Europy oraz Azji. Od roku 2009 stoi na czele polskiego oddziału firmy ESA Logistika, należącej do globalnego operatora logistycznego Hitachi Transport System. Od okołu roku należy do Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów (PSML), gdzie jest odpowiedzialny za koordynacje projektu Top Young 100, dedykowanego młodym talentom logistycznym. Absolwent z tytułem magistra Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Kontakt teodor.kula@psml.pl

Piotr Sędziak
Operation Director, Roseville, ALSO Group

Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. Obecnie pracuje jako dyrektor ds. operacji w spółce Roseville / ALSO Group. Grupa ALSO jest międzynarodowym dystrybutorem sprzętu elektronicznego, obecnym w 22 krajach Europy i generującym obroty o wartości ponad 10 MLD EUR rocznie. Poprzednio dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, dystrybutorze elektroniki użytkowej , notowanym na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie.

Wykładowca-praktyk w szeregu uczelniach wyższych. Zawodowo odpowiada za realizację strategicznych i operacyjnych projektów biznesowo-operacyjnych, dba o logistyczne wsparcie sprzedaży tradycyjnej i e-commerce, poprzez organizację pracy pionu operacyjnego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i zapewnieniu właściwego przepływu towaru od momentu jego podjęcia u jednego z ponad 400 dostawców do momentu zakończenia obsługi posprzedażnej. Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Interesuje się także logistyką e-commerce oraz wpływem logistyki na środowisko naturalne. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się posiadaną wiedzą.

Kontakt: piotr.sedziak@psml.pl