Zapraszamy Cię do anonimowej ankiety na temat reklamy programatycznej i automatycznego zakupu mediów.

Jej wypełnienie zajmie Ci maks. 7 min.: https://survey.pointars.com/433954?lang=pl

Prosimy Cię o wypełnianie ankiety na bazie Twojej wiedzy i doświadczeń, najlepiej bez konsultowania swoich odpowiedzi z osobami operacyjnie zajmującymi się tą formą reklamy.

Twoja opinia pozwoli określić aktualne wyzwania marketingu i zakupów w zakresie programatycznego i automatycznego zakupu mediów.

Wyniki ankiety z komentarzem eksperckim podzielimy z Tobą na przełomie listopada i grudnia oraz na konferencji Polzak Marketing 2022. Rynek zmian. Marketing w transformacji, na którą serdecznie Cię zapraszamy. Konferencja już 17 listopada, z mocnym programem https://dobryprzetarg.com.pl/konferencja-polzak-marketing-2022

Doceniając Twój udział w ankiecie, wszystkim uczestnikom ankiety zapewniamy dodatkowe 10% rabatu na konferencję Polzak Marketing 2022.

Aby uzyskać swój indywidualny kod rabatowy napisz do nas:

na [email protected] i [email protected], jeżeli jesteś członkiem PSML.

Dziękujemy!

IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

PSML Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów

SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej

 

Ankietę przygotował dla nas: DGTAL Media Management & Consulting.