Szanowni Państwo,
W imieniu organizatorów i partnerów Dialogu Branżowego oraz ekspertów i autorów opracowań – dzielimy się informacją, że Biała Księga Branding – jest już dostępna na https://www.dobryprzetarg.com.pl/biala-ksiega w zakładce 09 Branding.
Biała Księga Branding to zbiór standardów, dobrych praktyk i narzędzi, które poprawiają efektywność w przetargach na branding, ich szybkość, transparentność i koszty. Wypracowane rekomendacje nie ograniczają konkurencyjności, nie osłabiają koncentracji na cenie i jakości kupowanych usług, nie faworyzują żadnej ze stron relacji biznesowej.
Wytyczne i narzędzia opracowali wspólnie w Dialogu Branżowym (zainicjowanym przez SAR i PSML) przedstawiciele Klientów i Agencji.
Publikacja zawiera m.in. 3 opisane modele przetargów w brandingu, przykłady i wzory dokumentów (np. Zapytanie o Informację w brandingu, wzorcowe Briefy, poglądowy kosztorys), słownik kluczowych pojęć.
Wierzymy, że przetargi reklamowe, kreatywne, brandingowe mogą być realizowane w oszczędnym, szybkim i jakościowym trybie, przynosząc wybór najlepszego partnera. Ta efektywność jest szczególnie ważne w świetle wyzwań, których jako branża doświadczamy obecnie i które z pewnością będą na nas oddziaływać również po pandemii.
Jak korzystać z Białej Księgi Branding?
- Materiał ma postać „klikalnego”, nawigowanego z dowolnego miejsca PDFa. Nie trzeba czytać całości, by szybko wyszukać i zapoznać się z interesującym zagadnieniem.
- Każda rekomendacja Białej Księgi jest kompletna, można stosować ją samodzielnie lub – dla lepszych rezultatów – razem z pozostałymi wytycznymi.
Zachęcamy do kontaktu z SAR i PSML w razie pytań lub potrzeby zorganizowania prezentacji, warsztatów z Białej Księgi Branding i materiałów opracowanych w Dialogu Branżowym.