Najnowszy rozdział Białej Księgi dla obszaru produkcji filmów reklamowych został opublikowany na stronie dobryprzetarg.com.pl. Rozdział „Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” zawiera przygotowane przez Klientów i Domy Produkcyjne rekomendacje, wskazówki oraz dokumenty przetargowe przygotowane jako najlepsze standardy uwzględniające interesy, oczekiwania i możliwości obu stron postępowań przetargowych.
W rozdziale znalazły się m.in:
– objaśniony krok po kroku rekomendowany model przetargu na produkcję filmów reklamowych,
– wskazówki dot. efektywnej komunikacji w przetargach,
– informacje dot. źródeł wiedzy o rynku produkcji filmów reklamowych,
– rekomendacje dot. terminów płatności i kosztu pieniądza w czasie.
Istotną częścią rozdziału są edytowalne dokumenty, uwzględniające specyfikę taj kategorii i gotowe do zastosowania w praktyce:
– wzór zapytania o informację RFI
– wzór dwustronnej umowy o zachowanie poufności NDA
– wzór Briefu Produkcyjnego
– kosztorys produkcji filmu
Rozdział „Przetarg na Produkcje Filmów Reklamowych” znajduje się tutaj (http://www.dobryprzetarg.com.pl/kategorie/przetarg-na-produkcje-filmow-reklamowych.html).
W grupach tematycznych w ramach Dialogu Branżowego wzięło udział 36 ekspertów ze strony Agencji oraz 42 ekspertów ze strony Reklamodawców z najbardziej reklamujących się branż: FMCG, farmaceutyki, bankowość, ubezpieczenia, media i rozrywka, telekomunikacja, transport. W spotkaniach otwartych wzięło udział ponad 220 uczestników.
Dotychczas opublikowane zostały następujące rozdziały: Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej (Rozdział Ogólny), Przetarg na PR, Przetarg Eventowy, Przetarg Incentive Travel, Przetarg Full Service.
Ostatnie publikacje obejmą obszary: media, digital, branding oraz badania marketingowe.
Projekt Dialog Branżowy wraz z Białą Księgą Branży Komunikacji Marketingowej:
- Uzyskał Patronat Honorowy Ministerstwa Rozwoju.
- Został wyróżniony i opublikowany w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki” jako przykład dobrej praktyki CSR.
- Znalazł się w opracowaniu Ministerstwa Rozwoju i Inwestycji pt. „Organizacje branżowe a etyka biznesu. Jak organizacje branżowe mogą wyznaczać i egzekwować standardy etyczne. Przewodnik po dobrych praktykach.” jako przykład „Wypracowywania standardów postępowania w zakresie konkretnych wyzwań w branży na drodze dialogu”. Publikacja przygotowana przez Grupę roboczą ds. etyki i standardów odpowiedzialnego prowadzenia biznesu w ramach Zespołu do spraw Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, organu pomocniczego Ministra Inwestycji i Rozwoju.
Organizatorzy Dialogu Branżowego:
Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Partnerzy:
Klub Producentów Reklamowych
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
OFBOR Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku
Związek Firm Public Relations
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel SOIT
Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE
Konfederacja Lewiatan
Partnerzy medialni:
Media&Marketing Polska