6 listopada 2015 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI redakcja dwumiesięcznika „Transport i Spedycja” pod hasłem „Szanse branży TSL” organizuje drugą edycję konferencji Trans & Log. Konferencja towarzyszy Międzynarodowym Targom Transportu i Logistyki Trans Poland (4-6 listopada 2015 r.). „Nowoczesny Magazyn” jest współorganizatorem konferencji.
Jeżeli chcecie Państwo wziąć udział w konferencji branży TSL, która nie koncentruje się wyłącznie na zamieszaniu wokół płacy minimalnej, ale integruje nadawców ładunków z przewoźnikami i wskazuje szanse, które niesie polski i europejski rynek, a nie tylko szeroko komentowane zagrożenia, zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konferencji Trans & Log. Konkretne wskazówki, które pozwolą Państwa firmie być gotową na każdy scenariusz na arenie międzynarodowej, sposoby na wyprzedzenie konkurencji przez umiejętnie podejmowane decyzje inwestycyjne w najkorzystniejszej sytuacji rynkowej – o tym będziemy nie tylko mówić podczas prelekcji, ale przepracowywać i dyskutować w trakcie warsztatów. Co więcej, tegoroczna konferencja jest bezpłatna, wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Zachęcamy do śledzenia bieżących informacji na stronie internetowej: www.konferencja-translog.pl.
Konferencja Trans & Log to:
- Wyspecjalizowana konferencja, która po raz drugi towarzyszy największym targom transportowym w Polsce – TransPoland. W tym roku program uzupełniony jest o interaktywną formułę warsztatową.
- Program oparty na realnych potrzebach branży transportowej bez szczegółowego analizowania międzynarodowych regulacji prawnych – koncentracja na konkretnych wskazówkach biznesowych.
- Dyskusja o szansach i kierunkach rozwoju biznesu w branży TSL w roku 2016 – jak wyprzedzić konkurencję, skutecznie optymalizując koszty i inwestując.
- Indywidualne konsultacje z prelegentami i uczestnikami debat.
Do udziału w konferencji zapraszamy:
- właścicieli firm transportowych,
- menedżerów transportu,
- menedżerów logistyki.
Program Trans & Log 2015
- Dokąd zmierza branża TSL w Polsce?
- Jak sytuacja na arenie międzynarodowej wpływa na kondycję biznesową branży? Które firmy będą działać bez szwanku pomimo niekorzystnych regulacji prawnych, które stracą, a którym przepisy zamkną drogę do dalszej działalności? Jak wykorzystać niszę, która powstanie?
- Jak przygotować firmę transportową do przewozów towarów w kierunkach wyznaczonych przez nowe rynki zbytu? Pokażemy doświadczenia firm, które już zdecydowały się na ten krok, aby dywersyfikować ryzyko.
- Transport intermodalny szansą dla przewoźników. Czy specjalizacja firmy pod kątem stałej współpracy z operatorem intermodalnym może być bardziej rentowna niż długodystansowe frachty?
- Co przesądzi o opłacalności biznesu transportowego w najbliższych latach? Przegląd najważniejszych rynkowych trendów, na które musi być gotowa każda firma transportowa.
- Innowacje w branży TSL
- Wszystkie biznesowe korzyści ekonomiki API (Application Programming Interface) – koncepcji strategicznej wymiany informacji wewnątrz firmy oraz pomiędzy kontrahentami, dzięki której klienci Państwa klientów pośrednio staną się Państwa klientami.
- Jak wykorzystać cały potencjał integracji systemów, na który pozwala dzisiaj rozwój technologii? Co zyskują te firmy, które sprawnie integrują wszystkie dane wykorzystywane w bieżącej działalności firmy?
- Jak inwestować w rozwiązania służące redukcji kosztów prowadzenia biznesu? Stworzymy okazję do przyjrzenia się nowościom na rynku technologii transportowych i poznania obszarów, w których można znaleźć oszczędności.
III. Wizerunek firmy na rynku
- Konkretne wskazówki pozwalające stworzyć firmę, w której będą chcieli pracować lojalni kierowcy, będący najlepszą wizytówką firmy.
- Kontrahenci Państwa klienta są Państwa klientami. Jakie działania należy podjąć wewnątrz firmy, aby przekonać swoich kontrahentów do długoterminowej współpracy? Jak powinna wyglądać relacja z klientem, który ma współpracować z firmą na stałe?
- Jak promować się w mediach i w internecie, aby budować pozytywny wizerunek w branży? Przegląd skutecznych strategii marketingowych.
- Kondycja finansowa firmy
- Jak zbudować skuteczną i tanią strategię windykowania należności, która będzie uwzględniać wszystkie dostępne możliwości na rynku – zaczynając od systemowej weryfikacji kontrahentów, przez współpracę z giełdami transportowymi, ubezpieczenie kredytu kupieckiego, aż po przekazanie przedawnionych faktur wyspecjalizowanym kancelariom prawnym?
- Skuteczne metody poszukiwania oszczędności paliwowych, które stanowią od 40 do 60% kosztów prowadzonej działalności.
- Najważniejsze zapisy w umowie OC, które zabezpieczą każdego przewoźnika na wypadek zmiany profilu działalności. Jak można przygotować firmę na wszystkie zmiany, które mogą ją spotkać w trakcie trwania ubezpieczenia?
- Jak finansować inwestycje, aby nie paść ich ofiarą? Jak przygotować się na wszystkie możliwe warianty rozwoju biznesu i właściwie dostosować model finansowania?
Bezpłatna rejestracja na stronie: www.konferencja-translog.pl
Termin i miejsce: 6 listopada 2015 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI, Ignacego Prądzyńskiego 12/14 01-222 Warszawa
Kontakt: Piotr Motyl – [email protected], tel.: 61 66 55 836, kom.: 698 661 713
Więcej informacji: www.konferencja-translog.pl