Nieprzewidziany czynnik, który zaskoczył i wpłynął na funkcjonowanie ludzi, rynków, firm na całym świecie, pokazuje jak istotna jest umiejętność liderów przeprowadzenia organizacji przez zmiany. Po to, aby utrzymać lub odbudować biznes. Zmiany nie są już możliwością – są koniecznością. Sprawne przeprowadzenie firmy przez zmiany, skupienie ludzi na realizacji zadań zabezpieczających i rozwijających biznes oraz osiągnięciu celów jest możliwe wtedy, gdy w organizacji funkcjonuje zaufanie.

PSML zaprasza na szkolenie online, które odbędzie się w formie interaktywnych warsztatów pt: „Budowanie zaufania jako kompetencja przyszłości lidera”.

📅 Serdecznie zapraszamy 18 lutego, godz. 18:00 – 20:00

Warsztat będzie się składał w 85% z ćwiczeń i praktycznego doświadczania różnych aspektów budowania zaufania w zespole.

 

REJESTRACJA MOŻLIWA PO KLIKNIĘCIU W PASEK PONIŻEJ

Lider – budowanie zaufania jako kompetencja przyszłości

Lider – budowanie zaufania jako kompetencja przyszłości
Skąd dowiedział/a się Pan/Pani o warsztacie? *
* Administratorem moich danych osobowych jest Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów z siedzibą w Warszawie. *
*W związku z pozyskaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy, że ich administratorem w ww. zakresie jest Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) z siedzibą w Warszawie 00-499 Pl. Trzech Krzyży 10/14. Dane osobowe będą przetwarzane w celu zorganizowania i przeprowadzenia warsztatów. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe zostają udzielone dobrowolnie, przy czym brak ich udzielenia uniemożliwi udziału w warsztatach. *
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami organizowanymi przez PSML oraz najważniejszymi wydarzeniami w branży? Zapisz się do newslettera Polish Supply Management Leaders i bądź na bieżąco!
(Pole nie jest obowiązkowe)
]

 

 

🎯 Szkolenie dotyczyć będzie umiejętności budowania zaufania w organizacji i oprze się na 3 aspektach:

  • Rola lidera w budowaniu zaufania – praktyka otwartej, wiarygodnej komunikacji, sprawiedliwość, konsekwencja, wyrażanie emocji oraz umiejętność zarządzania nimi.
  • Zwiększenie świadomości, że zaufanie jest fundamentem dobrej organizacji, złożonym z wiarygodności, uczciwości, praworządności i przyzwoitości w traktowaniu podwładnych oraz dotrzymywaniu zadeklarowanych obietnic przez liderów.
  • Wzrost znaczenia zaufania jako czynnika wspierającego efektywne przeprowadzanie zmian, wpływającego na dodatni wynik ekonomiczny organizacji.

👥 Warsztat przeprowadzi:

  • Beata Tarnowska-Kupny – Mentor, Coach biznesu, Doradca, Trener, wieloletni praktyk zarządzania w biznesie. Członek Rady Programowej PSML.
  • Katarzyna  Łuka – Trener Biznesu, Mentor, Coach. Ekspert w zakresie komunikacji

⭐ Jakie tematy będą poruszane?

  • Zaufanie jako kompetencja, którą można budować.
  • Korzyści z zaufania. Doświadczenie emocji pracy przy braku zaufania.
  • Założenia do pracy z zespołem, wzorce zachowania lidera wspierające proces budowania zaufania.
  • Test dotyczący zaufania.

🔎 Na jakie pytania uczestnicy usłyszą odpowiedzi?

  • Co zyskasz mając zaufanie pracowników?
  • Jak zaufanie wpływa na budowanie relacji w zespole?
  • Jakie czynniki są istotne z punktu widzenia Twoich pracowników, aby mogli Ci zaufać?

❓ Jeśli jesteś:

  • Osobą zarządzającą zespołem, Liderów
  • Osobą zarządzającą zmianą
  • Osobą szykującą się w przyszłości do zarządzania pracownikami.

 

Uczestnicy otrzymają materiały wykorzystane w trakcie szkolenia oraz narzędzia wspierające do zastosowania w praktyce biznesowej.