LOGISTICS 2016 to dwudniowy kongres z obszaru Zakupów, Logistyki i Produkcji.

W ramach tego wydarzenia zapraszamy na Sesję STRATEGIE I PRAKTYKI ZAKUPOWE.

Jest wiele konferencji na których dyrektorzy banków, czy telekomów prezentują złote rady jak organizować zakupy. My skupiamy się na firmach produkcyjnych, a naszą grupą docelową są firmy z centralnym działem zakupów lub takie, których zakupy są rozproszone. Zdajemy sobie sprawę, że nie ma złotego środka, a centralizacja nie jest panaceum na całe zło, jednak poprzez praktyczne case study, chcemy zainspirować do zmian we własnej organizacji.

CZY CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH W ZAKUPACH TO MODA I JAK KAŻDA MODA PRZEMINIE?  A MOŻE TO JEDNAK SŁUSZNY TREND, KTÓRY BĘDZIE ROZWIJANY I WARTO GO ZASZCZEPIĆ NA WŁASNY GRUNT?

CZY FORMUŁA CENOWA JEST OPTYMALNYM NARZĘDZIEM W PRACY DZIAŁU ZAKUPÓW?

JAK NEGOCJOWAĆ UWZGLĘDNIAJĄC TCO?

KIEDY WARTO PODNIEŚĆ RANGĘ ZAKUPÓW W FIRMIE?

ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W ŁAŃCUCHACH DOSTAW – ROLA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZAKUPÓW

TRANSFORMACJA DZIAŁU ZAKUPÓW NA PRZYKŁADZIE URSUS SA

MAPOWANIE STRUMIENIA WARTOŚCI W OBSZARZE ZAKUPÓW, CZYLI ILE JEST MARNOTRAWSTWA W PROCESIE

DOBRE PRAKTYKI W ZAKUPACH

 

Na te i inne pytania odpowiedzą m.in.

Tomasz Ćwiek – całe zawodowe życie związany z pracą na styku podmiotów zamawiających z wykonawcami zamówień. Praktyk w prowadzeniu procesów zakupowych, nadzorze nad realizacją zamówień oraz kierowaniu zespołami zakupowymi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu udzielania zamówień publicznych. Obecnie odpowiada za kierowanie centrum usług wspólnych w obszarze zakupów GK ENEA.

“Stawiam sobie za cel, aby każdy ze słuchaczy po spotkaniu zadał sobie pytanie: czy w swej organizacji wiem tak naprawdę jaka jest aktualna rola zakupów oraz realna siła wpływania na produkt końcowy oferowany klientom… i po co tak faktycznie chcę budować lub rozwijać Centra Usług Wspólnych w Zakupach? Jeden z przykładów pokaże jak oddając kompetencje zakupowe poza własną organizację, dzięki czemu w efekcie kupując taniej, lepiej jakościowo oraz szybciej, można finalnie osłabić swoją dobrą pozycję rynkową.”

Łukasz Czubak, który jest doświadczonym managerem kierującym Działem Zakupów w firmie Kilargo Sp. z o.o. Kupiectwo to jego pasja. Praca w dużej sieci handlowej, a obecnie kierowanie działem zakupów w dużej firmie produkcyjnej to jego ostatnie doświadczenia. Dzięki nim staje się coraz bardziej świadomym kupcem.

Jacek Jarmuszczak – doświadczony na międzynarodowych rynkach manager zakupów, logistyki, i strategii generowania oszczędności. Karierę zawodową rozpoczynał w polskich firmach branży FMCG, dla których prowadził projekty optymalizacji kosztów. Później dla firmy Philips jako Global Strategic Buyer oraz Regional Project Manager dla obszaru Azji, tworzył strategię optymalizacji kosztów, budował bazę dostawców, prowadził kluczowe projekty oszczędnościowe m.in. wdrażał lean supply chain w zakładach Europejskich i Azjatyckich.  Obecnie jako Global Category Manager w Grupie Carlsberg, tworzy strategię zakupową i prowadzi negocjacje z kluczowymi dostawcami w najbardziej wymagającym obszarze zakupów: IT, usług profesjonalnych oraz floty samochodowej. “W swojej pracy działam w obszarze „szczupłych” systemów logistycznych, e-systemów zarządzania logistyką w tym przetargów elektronicznych i e-Aukcji. Posiadam praktyczne doświadczenie w zakresie wdrażania i usprawniania „szczupłych” modeli zarządzania kosztami (VMI, CS, KANBAN, TCO) oraz narzędzi elektronicznych wspierających logistykę firmy (ERP, EDI, Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych).”

Sławomir Skupin – Ruukki Polska Sp. z o.o. – Supply Chain Manager, Sourcing Manager w Ruukki Polska Sp. z o o. Karierę zawodowa związaną z obszarem Logistyki i zakupów rozpoczął ponad 14 lat temu w Philips Lighting Poland S.A. Następnie Dyrektor Zakupów i Logistyki w Elektromontaż Poznań S.A, obecnie zarządza łańcuchem dostaw i sourcingiem materiałów strategicznych dla zakładu Ruukki w Obornikach Wlkp. Posiada długoletnie doświadczenie we współpracy z rynkami Dalekiego Wschodu oraz w zarządzaniu procesami zakupowymi w różnych branżach. Doświadczony praktyk w obszarze budowania od podstaw oraz zarządzania działami zakupów obejmujących zarówno sourcing, jak i zakres operacyjny.

Andrzej Zawistowski – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki

Adam Jabłoński – Dyrektor ds. Transformacji Procesowej, URSUS S.A. Absolwent Politechniki Warszawskiej i SGH. Posiada tytuł MBA Akademii L. Koźmińskiego. Poprzednio zajmował stanowiska: Dyrektora Pionu w ING BSK, Dyrektora Finansowego i Operacyjnego, w Sanitec Koło, Kontrolera Finansowego w Benckiser S.A., Prowadził również projekty konsultingowe zwiększające efektywność procesów. Specjalizacja się zakresie: finansów, zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań IT wspomagających te obszary. Współautor wdrożenia zintegrowanego systemu klasy ERP (MRP II) i związanych z nim rozwiązań funkcjonalnych, takich jak BW czy też aplikacji B2B w Grupie Sanitec. Współtwórca systemu zarządzania dostawcami. w banku. Zajmuje się również analiza fundamentalną spółek giełdowych. Obecnie jednym z głównych zadań jest usprawnienie funkcjonowania firmy przez skuteczne zarządzanie całym łańcuchem SCM, i jego  efektywne powiazanie z funkcjami sprzedaży i marketingu przy zachowaniu planowanej rentowności i płynności.

Damian Bukowski – Business Unit Purchasing Group Manager w SKF Polska S.A. Posiadający kilkuletnie międzynarodowe doświadczenie w obszarze zakupów materiałów bezpośrednio jak również pośrednio produkcyjnych. Umiejętności poparte sukcesami zawodowymi w dziedzinie zintegrowanej redukcji kosztu, obniżaniu całkowitego kosztu własności (TCO) jak również transakcyjnej poprawy efektywności procesu zakupowego.

Michał Masadyński – Dyrektor Operacyjny, Open Nexus Sp. z o.o. Ekspert w zakresie optymalizacji procesów operacyjnych firm i instytucji. Od 13 lat wspiera organizacje w udrażnianiu przepływów materiałowych i informacyjnych. Lider z doświadczeniem w kierowaniu dużymi zespołami i menedżer w firmach produkcyjnych oraz usługowych. Projektował, utrzymywał oraz  reorganizował procesy logistyczne o różnym stopniu złożoności w tym te od Zgłoszenia zapotrzebowania do Płatności (ang. Procure to Pay) – włączając uruchomienia platform zakupowych. Autor artykułów z obszaru zarządzania, efektywności operacyjnej, myślenia procesowego i systemowego. We wszystkich organizacjach z którymi współpracuje zaszczepia pasję do identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa oraz inspiruje ludzi do kreatywnego stosowania metod Lean Management, TPS i TQM

Więcej informacji tutaj.