Wykorzystujesz film w swojej komunikacji, kupujesz lub zamawiasz produkcję?
Klub Producentów Reklamowych zaprasza na drugie spotkanie w cyklu bezpłatnych warsztatów dla profesjonalistów zamawiających i kupujących usługi produkcji oraz posługujących się filmem jako narzędziem komunikacji marketingowej.
Jesteś zainteresowany pogłębieniem wiedzy w tym obszarze? Ponownie najlepsi producenci podzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji.
gdzie: SAR, Czerska 8/10 Warszawa
kiedy: czwartek 28.06.2018, godz. 15:00
ile: 2h
zgłoszenia: [email protected] (liczba miejsc ograniczona)
strona wydarzenia: https://tinyurl.com/mindproduction2
Tematy spotkania:
Specyfika relacji reżyser – dostawcy. Czy i jakie relacje dostawców z reżyserem przekładają się wprost na efektywność?
Podczas realizacji filmu reżyser, od którego oczekujemy konkretnego efektu kreatywnego, współpracuje z innymi realizatorami: m.in. z operatorem, scenografem, kostiumografem, kompozytorem, montażystą. Czy wybór reżysera do realizacji spotu oznacza ograniczenie wpływu producenta na to kogo zatrudni do realizacji? A może jest odwrotnie i to producent ogranicza reżysera? A jeśli tak jest, to czy powinien? I czy takie ograniczenie ma wpływ tylko na kreatywny wymiar filmu, czy dotyczy też, a może przede wszystkim efektywności kosztowej?
Czy warto stosować specjalistyczne ubezpieczenia filmowe? Ubezpieczenie produkcji reklamowej – kluczowe aspekty.
Produkcja filmu reklamowego to często przedsięwzięcie kosztowne, realizowane pod presją czasu i oczekiwań zamawiających. Ryzyka tej działalności obciążają przede wszystkim producentów – ale czy tylko? Czy taką działalność da się sensownie ubezpieczyć i czy warto? Jak duży wybór mają producenci szukający produktów ubezpieczeniowych, co dokładnie chcą ubezpieczać i co mogą? Czy ten obszar ma znaczenie dla zamawiających?
Produkcyjne case study. Lotos – Paliwa Zimowe.
Prelegenci:
Kacper Sawicki – Executive Producer, Papaya Films
Konrad Mikołajczyk – Head of Production / Producer, Film Produkcja
Agnieszka Komosa – insurance broker / president, MAKonLine
Magda Olak – Managing Director / Executive Producer, TANK
Prowadzenie:
Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych