3.Kongres Nowoczesnej Dystrybucji odbędzie się 24-25 listopada 2021 r. Wydarzenie jest platformą dialogu sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz przedstawicieli rządu
i administracji państwowej. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formule hybrydowej, która połączy tradycyjne spotkanie w hotelu The Westin Warsaw z aktywnością na dedykowanej platformie ONLINE.

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Liderzy branży przeanalizują aktualne trendy i wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu. W ramach bloku inauguracyjnego prelegenci skomentują nową odsłonę polskiego handlu. Omówione zostaną komponenty biznesu w świecie gwałtownych zmian
i szybkich decyzji m.in. handel 5.0, czyli nowy ekosystem handlowy w przekształconym otoczeniu legislacyjnym,  sieci handlowe w czasach pandemii i zachodzących zmian gospodarczych, inflacja i sytuacja gospodarcza w Polsce.

Następnie przeanalizowane zostaną nowe zachowania, potrzeby, marki i modele biznesowe
w kontekście innowacyjności wyzwolonej w dobie pandemii. Kolejny panel przedstawi e-commerce jako lidera zmian. Blok tematyczny Customer Journey: Klient w centrum zainteresowania poświęcony zostanie preferencjom oraz zmianom zachowań zakupowych klientów. Eksperci rozważą także trendy sprzedażowe 2022: strategie i narzędzia wsparcia sprzedaży i promocji. Drugi dzień Kongresu rozpocznie się od dyskusji na temat zielonej przyszłości sektora handlowego – wyzwań, dobrych praktyk i proekologicznego podejścia branży retail do zielonego trendu.  Nie zabraknie również tematów dotyczących kanałów dystrybucji i logistyki oraz rynku pracy w polskim handlu.

W gronie prelegentów 3. Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili:

  • Tomasz Chróstny, Prezes, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Anita Błaszczak, Redaktor, Rzeczpospolita
  • Mateusz Boruta, Dyrektor Zarządzający, ECR Polska, Lean & Green & Navigor
  • Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Market
  • Magdalena Dziewguć, Country Director, Google Cloud Polska
  • Marta Florczak, Członek Zarządu, Lidl
  • Piotr Frankowski, Dyrektor, SAS Institute
  • Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future
  • Łukasz Gębka, Prezes Zarządu, Farma Świętokrzyska
  • Krzysztof Hyżyk, Commercial Director, Maspex Food
  • Andrzej Izraelski, Członek Zarządu, PSH Lewiatan
  • Guillaume Jonglez, Senior Director Retail Transformation EMEA, Oracle
  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Operations Manager, IKEA Retail
  • Joanna Kalinowska, Sales & Marketing Manager, JYSK
  • Joanna Kasowska, Dyrektor Jakości i Standardów Zarządzania Żywnością, Żabka Polska
  • dr Krzysztof Korus, Partner, DLK Legal Korus sp.k.
  • Tadeusz Kościński, Minister Finansów
  • Krzysztof Kośmider, Head of SAP Retail, Accenture
  • Marcin Kowalczyk, Kierownik Zespołu Klimatycznego, WWF Poland
  • Dariusz Kowalczyk, Dyrektor Sprzedaży, Członek Zarządu, OBI
  • Artur Kupczunas, Co-CEO, Saule Technologies
  • Agata Kwiek, Kierownik ds. Komunikacji, JTI
  • Marcin Langowski, Członek Zarządu, Pepco
  • Krzysztof Łapiński, Ekspert Government Affairs
  • Paweł Ławecki, Wiceprezes Zarządu, Chmura Krajowa
  • Piotr Łobaczewski, Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland
  • Anne Magré, Członek Zarządu, E.Leclerc
  • Marcin Mendruń, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Jeronimo Martins Polska
  • Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji/CFO, Lidl
  • Małgorzata Piekarska, Dyrektor Konceptów Klienta i Innowacji, Auchan Retail Polska
  • Michał Pieprzny, Współprzewodniczący Rady Programowej RetailTec Congress, Country Leader, SAS Poland
  • Beata Podleśna-Gumkowska, Segment Director, Allegro
  • Mirosław Proppé, Prezes Zarządu, WWF Poland
  • Konrad Raczkowski, Dyrektor Centrum Gospodarki Światowej, UKSW
  • Krystyna Radkowska, Prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej Koalicja na Rzecz Bio
  • Dominik Regan, Senior Director, Logistics Applications, Oracle
  • Barbara Rogala, Climate Journalist, 300GOSPODARKA
  • Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG, Żabka Polska
  • Anita Ryng, Country Communication Manager/Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Polska
  • Michał Sacha, Członek Zarządu, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
  • Piotr Sędziak, Członek Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Ekspert PSME, Managing Director, Orbico Supply
  • Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub Grupy BNP Paribas
  • Aleksander Skałka, Marketing Automation Strategy Director, Salesmanago
  • Andrzej Skubiszewski, Prezes Zarządu, JTI
  • Kamil Smuga, VP & CTO, Limitless Technologies
  • Olga Sobieraj, Konsultantka biznesowo – marketingowa
  • Barbara Sobkowiak, Data Science Manager, Britenet
  • Mateusz Staniszewski, Dyrektor Centrum Dystrybucyjnego – Prokurent, Kaufland Polska
  • Tomasz Starczynowski, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, OBI
  • Michalina Szczepańska, Redaktor Naczelna Magazynu “Handel”, VFP Communications, VPF
  • Krzysztof Ślęczka, CG&S Clients Cluster Lead, Accenture
  • Robert Telus, Przewodniczący Sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Sejm RP
  • Karol Tokarczyk, Analityk gospodarczy, Polityka Insight
  • Łukasz Turczyński, Global Accounts & SME Market Sales Director, Inpost
  • Jakub Tyczkowski, Prezes Zarządu, Rekopol
  • Anna Walkiewicz, Head of Sales, SAS
  • Wojciech Wieroński, Managing Director Finance, MediaMarktSaturn Polska
  • Marek Wieteska, CEO, SelfMaker
  • Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
  • Andrzej Wojciechowicz, Expert sektora, FMCG
  • Dominik Wolski, Dyrektor Działu Prawnego, Chief Compliance Officer, Jeronimo Martins Polska
  • Przemysław Wójcicki, Global Sales Director, SelfMaker
  • Karolina Zajdel-Pawlak, Managing Director, NielsenIQ
  • Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji, Jeronimo Martins Polska
  • Katarzyna Zubrzycka, Head of Merchant and Acquirer CEE, Visa

Kongres skierowany jest do prezesów oraz przedstawicieli kluczowych międzynarodowych sieci handlowych, detalistów, hurtowników i dystrybutorów, zarządców i najemców centrów handlowych, koncernów FMCG oraz kadry zarządzającej wdrażaniem nowych technologii w branży. Wydarzenie skierowane jest także do dostawców rozwiązań technologicznych i usług dla retailu, osób zajmujących się marketingiem w branży handlowej, przedstawicieli firm świadczących usługi finansowe, analityków oraz przedsiębiorstw zajmujących się logistyką i dystrybucją. Spotkanie stanowi niepowtarzalna okazję do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej oraz zdobycia wiedzy o zmianach systemowych, czekających branżę handlową u samego źródła.

Organizatorami  Kongresu są Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji oraz MMC Polska.

Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres