Niespodziewanie temat tegorocznej konferencji POLZAK Marketing wpisuje się w wyzwania, jakie koronawirus stawia przez Marketingiem, Sprzedażą, Zakupami i Agencjami.
📈 Wszyscy życzymy sobie bezpieczeństwa i zdrowia, ale jednocześnie w tych nowych i często trudnych warunkach chcemy również podtrzymywać nasz biznes i dalej go rozwijać.
Będziemy poruszać zatem takie tematy jak:
☑ Jak w dobie pandemii znaleźć nowe obszary możliwego rozwoju?
☑ Jak „gasząc pożary” myśleć o nowych możliwościach i szansach na czas po pandemii?
☑ Czy czarny łabędz pandemii zmusi nas do zmiany sposobu komunikacji z naszymi konsumentami?
☑ Czy i jak świat komunikacji można przekładać z offline do online?
☑ Czy pandemia to tylko kryzys czy także ukryte szanse?
☑ Na co możemy mieć wpływ, co w marketingu, zakupach i sprzedaży musimy a co możemy teraz zrobić?
Więcej informacji o konferencji POLZAK Marketing 2020
Bądźmy w kontakcie, w kolejnych wiadomościach przekażemy dalsze szczegóły. Do zobaczenia w dobrym zdrowiu już w czerwcu!