From cost-cutting to value creation
20-21.03.2018 – Hotel Airport Okęcie
„…jeśli nie przynosimy wartości do organizacji, to nie mamy wartości dla firmy…” – mówił Shahriar Tabrizi (Sivantos) na PROCON/POLZAK 2017
Wzrost znaczenia działów zakupów to trend, który można zaobserwować w organizacjach na całym świecie. Zakupy korporacyjne ewoluują z funkcji czysto kosztowej w kierunku głównego kreatora wartości w firmie.
- Jaka jest rola działu zakupów w organizacji w erze 4.0.?
- Jak budować wartość dodaną zakupów?
- Jak budować zespół zakupowy i jego pozycję wewnątrz przedsiębiorstwa?
Na te (i inne pytania) postarają się odpowiedzieć prelegenci tegorocznej konferencji PROCON Indirect Forum 2018. Swoje spostrzeżenia i najlepsze praktyki, poparte przykładami, zaprezentują przedstawiciele firm takich jak: Bayer, Lotos, mBank, Polpharma, a także inspirujący słuchaczy, ekspert zakupowy – dr Jan Vašek. Jego wystąpienie – nieco przekornie – pokaże Uczestnikom, czy i w jaki sposób zakupy niszczą wartość.
Uzupełnieniem rozważań będzie Panel Dyskusyjny z udziałem przedstawicieli środowiska zakupowego. Paneliści będą debatować nad sposobami budowania prestiżu działu zakupów w organizacji.
Wystąpienia teoretyczne to jednak nie wszystko, co konferencja ma do zaoferowania. Warsztaty specjalistyczne, prowadzone przez doświadczonych trenerów i praktyków pozwolą Uczestnikom na poszerzenie swojej wiedzy o aspekty praktyczne i na rozwinięcie swoich umiejętności w zakresie: Budowania efektywnych zespołów oraz Negocjacji (na poziomie podstawowym i zaawansowanym).
Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło: SBE – Stowarzyszenie Branży Eventowej, Akademia im. Leona Koźmińskiego oraz PSML – Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów.
Organizatorem konferencji jest OptiBuy. Międzynarodowa firma doradcza, od lat pomagająca firmom… oszczędzać.
Udział w konferencji już od 590 PLN!
Więcej informacji o konferencji: www.indirect.konferencja-procon.pl