Już czwarty raz zapraszamy na organizowaną wspólnie z OptiBuy konferencję zakupową PROCON/POLZAK – prestiżowe wydarzenie zakupowe dla liderów, specjalistów, ekspertów – kreujących i wdrażających najnowsze trendy branżowe w organizacjach, tworzone przez praktyków dla praktyków.
Konferencja odbędzie się 17-18 października 2017r. w hotelu InterContinental w Warszawie.
W programie miedzy innymi:
- goście specjalni
Serge Van Vooren – Vice President Purchasing QIAGEN z prezentacją “Supplier driven innovations”
Shahriar Tabrizi – Group Chief Procurement Officer SIVANTOS z prezentacją “The future of Commodity Management”
Andreas Pohle – Managing Partner a.m. consult z prezentacją “Digitalization in Procurement 4.0”
Jan Vašek – Expert Cranfield Univ.|VSB-TU Ostrava z prezentacją “Crossing the chasm: the path to middle/senior purchasing manager”
dr Maciej Błaszak – nowa dawka wiedzy o pokrętności myślenia, umysłu i tajników poznawczych.
- sześć bloków tematycznych
Zakupy indirect – wszyscy kupujemy te kategorie niezależnie od branży. Ciekawe przykłady pokażą nam jak robić to optymalnie, biorąc pod uwagę nie tylko bezpośrednia cenę zakup, ale również inne pozostałe koszty związane z ich użytkowaniem.
Zakupy direct – tematyka bloku obejmie m.in. zakupy dóbr o szybko zmieniających się cenach, druk 3D, automaty wydające – proces wdrożenia oraz korzyści z niego płynące.
Procesy i narzędzia – cyfryzacja zakupów – to jeden z głównych tematów przewodnich bloku. W programie: panel dyskusyjny z udziałem Dostawców platform zakupowych, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w organizacjach oraz nowe modele zarządzania zakupami.
Jak kupować outsourcing – nowość na tegorocznej edycji konferencji PROCON/POLZAK. W programie outsourcing w obszarach: logistyki, zarządzania biurem, usług IT (w finansach i nie tylko) oraz usług zarządzania ryzykiem.
Zakupy usług marketingowych – razem z SAR przygotowaliśmy dedykowany blok poświęcony zakupom komunikacji marketingowej i usług kreatywnych: najlepsze projekty prezentowane będą wspólnie przez agencje, zakupy i marketing, stających często do tej pory po przeciwnej stronie barykady.
Sesja case studies – w agendzie analiza przypadków z zakresu: kontraktów, wynajmu nieruchomości zakupu druku zakupu usług eksperckich (konsultingowych i prawnych) zakupu usług logistycznych zakupu opakowań.
Zapisy tutaj.