Już czwarty raz zapraszamy na organizowaną wspólnie z OptiBuy konferencję zakupową PROCON/POLZAK – prestiżowe wydarzenie zakupowe dla liderów, specjalistów, ekspertów – kreujących i wdrażających najnowsze trendy branżowe w organizacjach, tworzone przez praktyków dla praktyków.

Konferencja odbędzie się 17-18 października 2017r. w hotelu InterContinental w Warszawie.

W programie miedzy innymi:

  • goście specjalni

Serge Van Vooren – Vice President Purchasing QIAGEN z prezentacją “Supplier driven innovations”

Shahriar Tabrizi – Group Chief Procurement Officer SIVANTOS z prezentacją “The future of Commodity Management”

Andreas Pohle – Managing Partner a.m. consult  z prezentacją “Digitalization in Procurement 4.0”

Jan Vašek – Expert Cranfield Univ.|VSB-TU Ostrava z prezentacją “Crossing the chasm: the path to middle/senior purchasing manager”

dr Maciej Błaszak  –  nowa dawka wiedzy o pokrętności myślenia, umysłu i tajników poznawczych.

  • sześć bloków tematycznych

Zakupy indirect – wszyscy kupujemy te kategorie niezależnie od branży. Ciekawe przykłady pokażą nam jak robić to optymalnie, biorąc pod uwagę nie tylko bezpośrednia cenę zakup, ale również inne pozostałe koszty związane z ich użytkowaniem.

Zakupy direct – tematyka bloku obejmie m.in. zakupy dóbr o szybko zmieniających się cenach, druk 3D, automaty wydające – proces wdrożenia oraz korzyści z niego płynące.

Procesy i narzędzia – cyfryzacja zakupów – to jeden z głównych tematów przewodnich bloku. W programie: panel dyskusyjny z udziałem Dostawców platform zakupowych, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w organizacjach oraz nowe modele zarządzania zakupami.

Jak kupować outsourcing – nowość na tegorocznej edycji konferencji PROCON/POLZAK. W programie outsourcing w obszarach: logistyki, zarządzania biurem, usług IT (w finansach i nie tylko) oraz usług zarządzania ryzykiem.

Zakupy usług marketingowych – razem z SAR przygotowaliśmy dedykowany blok poświęcony zakupom komunikacji marketingowej i usług kreatywnych: najlepsze projekty prezentowane będą wspólnie przez agencje, zakupy i marketing, stających często do tej pory po przeciwnej stronie barykady.

Sesja case studies – w agendzie analiza przypadków z zakresu: kontraktów, wynajmu nieruchomości zakupu druku zakupu usług eksperckich (konsultingowych i prawnych) zakupu usług logistycznych zakupu opakowań.

Zapisy tutaj.