PSML – Polish Supply Management Leaders serdecznie zaprasza na panel interaktywny zorganizowany przez IAA Polska i SAR.
🎤 Komu opłaca się transparentność w przetargach mediowych? 📄
W trakcie panelu porozmawiamy m. in. o procedurach opisanych w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej i zastanowimy się, czy ich stosowanie może pozytywnie wpływać na efektywność postępowań przetargowych.
📆 SAVE THE DATE: 20 kwietnia o godzinie 15.00
Zarejestruj się już teraz: https://lnkd.in/e4FQSf8
🟣 Moderatorką panelu będzie Agnieszka Kosik, Head of Facebook Poland, a wśród panelistów znajdą się:
• Beata Dąbrowska, Marketing Director w eobuwie.pl SA.
• Marcin Karolak, Global Category Leader Marketing w E.ON
• Adrian Kawecki, CEO Mindshare Poland
🟣 Nie zabraknie też komentarza eksperckiego, którego udzielą:
• Maciej Herman, CEO LOTTE Wedel
• Iwona Kolodziejek, Former Media Auditor Accenture, CE
🟣 Gospodarzami spotkania będą: Jerzy Minorczyk, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy oraz Pawel Tyszkiewicz, SAR.
🟣 Szczegóły: https://lnkd.in/e59bQrw