Effie® Awards to rywalizacja o nagrodę za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.
Z ogromną przyjemnością informujemy, że Komitet Organizacyjny zaakceptował poniższych ośmiu kandydatów zaproponowanych przez PSML do składu członków jury Effie 2016. Każdy z kandydatów znajdzie się w innej grupie jurorskiej oceniające różne kategorie konkursowe:
- Przemysław Wątroba z PKO BP – kategorie konkursowe: Bankowość, Ubezpieczenia, Telekomunikacja, Motoryzacja
- Mariusz Geraltowski z PSML – kategorie konkursowe: Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Żywność
- Daniel Pawski z AstraZeneca – kategorie konkursowe: B-to-b, Limited budget, Branded content
- Elżbieta Czarnocka z Polpharma – kategorie konkursowe: Art. nieżywnościowe, Dobra konsumenckie, Leki i suplementy diety, Uroda i pielęgnacja
- Aleksandra Antoniuk z Orange Polska – kategorie konkursowe: Edukacja społeczna i CSR, Pro bono, Promocja miejsc, Media kultura i rozrywka, Brand Experience
- Jarosław Wojciechowski z Play – kategorie konkursowe: Ecommerce, Retail, Usługi, Technology&innovation
- Sylwia Piankowska z Glaxo – kategorie konkursowe: Launch, Longterm