SAVE THE DATE: Polzak Marketing 2022: Rynek zmian – Marketing w transformacji.
➢ Zapraszamy 17 listopada 2022 na 6 edycję Polzak Marketing 2022 – Rynek zmian. Marketing w transformacji.
W tym roku w programie konferencji na żywo 3 obszary tematyczne:
rynkowa zmiana, czyli
- wielkie transformacje rynkowe i ich wpływ na komunikację marek
- krajobraz mikro i makroekonomiczny branży w 2022
- wielkie wyzwania 2022 – inflacja, presja płac, post pandemiczna komunikacja w czasie wojny
- co się zmienia na rynku komunikacji?
- jak utrzymać wartość sprzedaży? jak angażować konsumentów?
ekologiczna zmiana, czyli
- zielone wyzwania marek
- Ad Net Zero – na co mamy wpływ? co możemy zrobić?
- greenwashing w reklamie i czego nie robić?
- czego oczekują konsumenci?
- sukcesy marek angażujących się w zieloną zmianę
odpowiedzialna zmiana, czyli
- znaczenie marek w globalnych transformacjach
- czy marki mogą stabilizować rynki i wspierać ich rozwój?
- o co odpowiedzialne marki mogą a o co muszą się troszczyć?
- odpowiedzialność za komunikację – wielkie szanse i wielkie zagrożenia, które płyną z treści lub narzędzi marketingu?
- dobre praktyki vs efektywność – co nas hamuje, co nas rozwija?
Jak co roku zapraszamy marketing, zakupy i agencje na dużą dawkę inspiracji, wiedzy, wymianę kontaktów i doświadczeń.
Sprzedaż biletów dostępna już wkrótce.
Organizatorzy: PSML – Polish Supply Management Leaders oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Konferencja POLZAK Marketing
Wydarzenie skierowane do Działów Marketingu, Zakupów, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
Celem konferencji jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami.
Wydarzenie organizowane jest co roku w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w wybranych kategoriach marketingowych.