SAVE THE DATE: Polzak Marketing 2022: Rynek zmian – Marketing w transformacji.

➢ Zapraszamy 17 listopada 2022 na 6 edycję Polzak Marketing 2022 – Rynek zmian. Marketing w transformacji.

W tym roku w programie konferencji na żywo 3 obszary tematyczne:

rynkowa zmiana, czyli

  • wielkie transformacje rynkowe i ich wpływ na komunikację marek
  • krajobraz mikro i makroekonomiczny branży w 2022
  • wielkie wyzwania 2022 – inflacja, presja płac, post pandemiczna komunikacja w czasie wojny
  • co się zmienia na rynku komunikacji?
  • jak utrzymać wartość sprzedaży? jak angażować konsumentów?

 

ekologiczna zmiana, czyli

  • zielone wyzwania marek
  • Ad Net Zero – na co mamy wpływ? co możemy zrobić?
  • greenwashing w reklamie i czego nie robić?
  • czego oczekują konsumenci?
  • sukcesy marek angażujących się w zieloną zmianę

odpowiedzialna zmiana, czyli

  • znaczenie marek w globalnych transformacjach
  • czy marki mogą stabilizować rynki i wspierać ich rozwój?
  • o co odpowiedzialne marki mogą a o co muszą się troszczyć?
  • odpowiedzialność za komunikację – wielkie szanse i wielkie zagrożenia, które płyną z treści lub narzędzi marketingu?
  • dobre praktyki vs efektywność – co nas hamuje, co nas rozwija?

Jak co roku zapraszamy marketing, zakupy i agencje na dużą dawkę inspiracji, wiedzy, wymianę kontaktów i doświadczeń.

Sprzedaż biletów dostępna już wkrótce.

Organizatorzy: PSML – Polish Supply Management Leaders oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Konferencja POLZAK Marketing

Wydarzenie skierowane do Działów Marketingu, Zakupów, Agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

Celem konferencji jest poszerzanie kompetencji uczestników z zakresu zakupu usług marketingowych. Konferencja ma służyć także wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy profesjonalistami.

Wydarzenie organizowane jest co roku w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w wybranych kategoriach marketingowych.