Warsztat online – “Chatbot jako narzędzie do zarządzania wiedzą. Od pomysłu, przygotowanie briefu, po wdrożenie i doświadczenie”

⏳26.10.2021r,

⏰godz. 11:00

📍  https://forms.gle/Nfa9JFD5quZ2gqDK9

👩‍💻Chatbot to narzędzie coraz częściej wdrażane i coraz bardziej doceniane w organizacjach, niezależnie od branży. Boty wspierają obszar szeroko rozumianej komunikacji z klientem, użytkownikiem czy pracownikiem. Dzięki automatyzacji procesów redukuje koszty i ulepsza pracę zespołów.

W związku z rosnącym zastosowaniem chatbotów oraz zainteresowaniem wdrożenia tego rozwiązania, ideą warsztatu “Chatbot jako narzędzie do zarządzania wiedzą. Od pomysłu, przygotowanie briefu, po wdrożenie i doświadczenie” jest zaproszenie do aktywnego uczestnictwa i poznania procesu wdrożenia Bota od pomysłu, przez przygotowanie briefu i faktyczne pojawienie się narzędzia w organizacji.

Podczas warsztatów przedstawimy uczestnikom funkcjonujące boty, które wspierają firmy z różnych branż, w różnych obszarach.

Prowadzący:

🟣 Donata Hermann-Marciniak ekspert ds. prawa pracy ucząca HRoBotkę prawa pracy, Liderka Kampanii “niezwalniam.pl”

🔴 Mariusz Pełechaty – CEO Kodabots

Prelegentki:

Laureatki konkursu Lidera Zakupów odpowiedzialne za wdrożenie bota Eva do obsługi klientów firmy:

🟢 Małgorzata Mączka – Head of Middle Office and Purchasing Team BNP Paribas Bank Polska S.A.

🟡 Aneta Samul – Head of General Services Procurement Team at BNP Paribas Bank Polska S.A.

oraz

🔵 Monika Ścibor-Staniszewska – Product Owner Santander Consumer Bank odpowiedzialna za wdrożenie bota w celu wsparcia komunikacji wewnętrznej firmy

👩‍💼🤵Warsztaty umożliwiają aktywne uczestnictwo w wydarzeniu. Proponujemy podróż po świecie botów, które rodzą się z potrzeby i stanowią rozwiązanie dla firm w zakresie: obsługi klienta, wewnętrznej komunikacji w firmie, marketingu, sprzedaży, wsparcia procesów w firmie, itd. Stworzenie części warsztatowej ma na celu pokierowanie uczestnikami w procesie tworzenia briefu, dzięki któremu wdrożenie odpowiedniego narzędzia w organizacji staje się o wiele szybsze, prostsze i bardziej zrozumiałe dla wdrażającego rozwiązanie. Części warsztatowe uzupełnione będą o praktyczne komentarze zaproszonych gości, którzy nabyli już praktyczne doświadczenie w działaniu z botem, tym samym nabywając nowych kompetencji. Przedstawimy HRoBotkę jako narzędzie do zarządzania wiedzą i podzielimy się doświadczeniami z użytkowania dwóch innych botów.