Nowa sprzedaż i nowe zakupy to wspólna inicjatywa HBRP oraz Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki. Na każde wydarzenie online zapraszamy osoby reprezentujące zarówno działy sprzedaży, jak i zakupów. Przedstawimy projekty wyróżnione w konkursie Lider Zakupów organizowanym przez PSML. Stanowią one cenną wskazówkę, jak w polskich warunkach budować wygrywające oferty wartości.

Tworzymy pomost pomiędzy światami sprzedaży i zakupów. Umożliwiamy ich przedstawicielom wymianę doświadczeń i dzielenie się wzajemnymi oczekiwaniami. Ma to ułatwić im codzienne obowiązki i sprawić, by zakupy były przyjemniejsze, a sprzedaż bardziej efektywna.

Dołącz do nas, weź udział 6.grudnia o godz. 10:00 w pierwszym webinarium z cyklu i dowiedz się:

jak w polskich warunkach ewoluują sprzedaż i zakupy w B2B i co to dla Ciebie oznacza?

jakie są kryteria atrakcyjności dostawców – na co najczęściej kupcy zwracają uwagę podczas takiego wyboru?

jakie oczekiwania wobec sprzedawców mają nabywcy – i odwrotnie?

jak handlowcy powinni budować wyróżniającą ofertę wartości z uwzględnieniem aktualnych potrzeb kupujących?

dlaczego przenikliwość biznesowa jest nową kluczową kompetencją handlowców i jak budować partnerskie relacje w świecie sprzedaży i zakupów?

 

Uwaga! Podczas webinarium będzie można zadawać pytania naszym ekspertom za pośrednictwem czatu.

Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy wypełnić formularz.