Przetargi zawsze były, są i będą kołem napędowym branży agencji komunikacji marketingowej. Agencje w każdym roku startują średnio w kilku do kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu przetargach. Wraz z pojawieniem się działów zakupów i rosnącą rolą Zakupów postępowania przetargowe stały się dla agencji jeszcze trudniejsze niż dotychczas, a procesy i narzędzia używane przez Zakupy są często dla agencji nieznane i niezrozumiałe.
Jednocześnie nowoczesne Zakupy wywodzące się z tradycyjnie pojmowanej funkcji poznają dziś tajniki marketingu oraz świat branży komunikacji marketingowej. Świat komunikacji marketingowej jest ciekawy, barwny, ale też bardzo duży i złożony – kupcy uczą się rozpoznawać poszczególne kompetencje komunikacji reklamowej, PR-owej, digitalowej, produkcji reklamowej, zakupu mediów, organizacji eventów itd.
„Wierzymy, że jedynie integracja obu środowisk oraz dogłębne poznanie wzajemnych potrzeb, celów, ale i standardów pracy pozwoli zarówno kupcom jak i agencjom oraz domom mediowym rzetelnie podejmować decyzje o zaproszeniu i udziale w przetargu. Takie wypracowanie wspólnego stanowiska pozwala optymalnie pracować przy przygotowywaniu procesów przetargowych po obu stronach. Dlatego, aby pokazać Państwu perspektywę zarówno zamawiającego jak i usługodawcy, do modułu poświęconego zakupom subiektywnym zaprosiliśmy przedstawicieli obu środowisk.” – mówi Monika Bis, Dyrektor ds. Zakupów i Administracji, Medicover.
Uczestnikami panelu dyskusyjnego na temat usług kreatywnych będą:
Paweł Kastory, CEO Corporate Profiles DDB Group
Małgorzata Leniarska, Managing Partner Dragon Rouge
Agnieszka Kosik, CEO Media Com Warszawa
Maciek Maciantowicz, Dynamo Film, Prezes Zarządu / Producent
Agnieszka Bajur, Prezes Zarządu Marketing & Communications Consultants
Przemysław Wątroba, Dyrektor Departamentu Zakupów PKO BP
Jarosław Wojciechowski, Dyrektor Departamentu Zakupów P4 (Play)
„Liczymy na owocny dialog dlatego do udziału w konferencji PROCON/POLZAK 2015 zaprosiliśmy uznanych ekspertów, m.in. Pawła Tyszkiewicza z Federacji Związków Komunikacji Marketingowej i Andrzeja Zawistowskiego z PSML oraz praktyków zakupowych i reprezentantów agencji reklamowych, PR, domów mediowych, domów produkcyjnych odpowiedzialnych w swoich organizacjach za procesy przetargowe. Jestem przekonana, że podczas sesji poświęconej usługom kreatywnym uda nam się zdefiniować zarówno silne jak i słabe strony wzajemnych relacji procurement – agencja/dom mediowy.” – powiedziała Marta Macke, Pitch Consultant, właścicielka SHORTLIST Consulting.
Obie Panie – Monika Bis i Marta Macke są inicjatorkami współpracy obu środowisk oraz prowadzącymi panel na konferencji.
Moduł „Zakupy subiektywne – tam, gdzie cena nie odgrywa kluczowej roli” odbędzie się 22 października 2015 w godzinach 14:15-15:45, a w nim między innymi:
- Panorama przetargowa
- I wilk syty i owca cała – case study
- Co nas kręci, co nas… zasmuca – panel dyskusyjny
Zapraszamy serdecznie do udziału w konferencji i do czynnego zaangażowania w proces integracji środowiska zakupowego i komunikacji marketingowej.