LIDER ZAKUPÓW 2021 – ocena projektów Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny projektów zgłoszonych w konkursie LIDER ZAKUPÓW 2021 LIDER ZAKUPÓW 2021 - ocena zgłoszonych projektów If you are human, leave this field blank. Projekt nr 1 - Production Material Operational Excellence Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 2 - Nowa Organizacja Zakupów Grupy Impel Wielowymiarowy wpływ na koszty Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 3 - Zdecentralizowany system szybkiego reagowania na ryzyka w łańcuchu dostaw Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 4 - Supplier Innovation Sourcing Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 5 - Akademia Zakupowa PZU Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 6 - Design-to-value w drukach reklamowych Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 7 - Zmiana organizacji funkcji zakupowej poprzez stworzenie SSC pomagającego w optymalizacji procesów zakupowych Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 8 - Usprawniamy zakupy na Maxa – digitalizacja procesów przy zerowych nakładach na development Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 9 - Społecznie odpowiedzialne zakupy w BNP Paribas Bank Polska S.A. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Imię i nazwisko oceniającego * Wyślij