LIDER ZAKUPÓW najlepszy projekt 2022_2023 – ocena projektów Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny projektów zgłoszonych w konkursie LIDER ZAKUPÓW 2023 LIDER ZAKUPÓW 2023 - ocena zgłoszonych projektów If you are human, leave this field blank. Projekt nr 1 - Współpraca kluczem do osiągnięcia wyznaczonego celu Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 2 - Globalna e aukcja Avon usług Contact Center dla ponad 30 krajów Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 3 - TARGET OPERATING MODEL – W BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 4 - SZOK w Rok czyli jak zwinnie zarządzać korespondencją Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 5 - CO ŁĄCZY KARATE I PROCESY ZAKUPOWE Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 6 - AKADEMIA ZAKUPOWA WIEDZA O ZAKUPACH JAK NA DŁONI Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 7 - POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ JAKO PROJEKT W KTÓRYM KOSZT GENERUJE NIE TYLKO OSZCZĘDNOŚĆ ALE RÓWNIEŻ PRZYNOSI ZYSK TRZYKROTNIE PRZEWYŻSZAJĄCY PONIESIONY WYDATEK Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 8 - Partnerstwo wewnętrzne i zewnętrzne – Procurement Power Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 9 - Rola Departamentu Zakupów w procesie zapewnienia ciągłości świadczenia usług medycznych dla grupy spółek będących w transformacji Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 10 - Zastosowanie AI w strategii wyboru dostawców – wymierny wpływ na koncepcję zakupową Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 11 - Innowacyjno-ekologiczne oraz ekonomiczne partnerstwo zewnętrzne firmy Grupa MAC S.A. z polskimi producentami: Werner Kenkel, Politan, Glopack w obszarze logistyczno-magazynowym wpływające na wynik finansowy przedsiębiorstwa oraz minimalizowanie wytwarzania odpadów Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 12 - Procurement Sustainability at AstraZeneca based on the fleet project Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 13 - Wyodrębnienie działu Strategicznego Sourcingu z obszaru Category Managementu Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 14 - Home made monopolist – czy została nam tylko współpraca do grobowej deski z jednym dostawcą? Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 15 - Ekspansja oraz stabilizacja CoE zakupowego Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Imię i nazwisko oceniającego * Wyślij