🎯🎯 Dział zakupów przestaje być tylko strażnikiem optymalnego wydawania środków przez organizację. Dziś staje się przede wszystkim miejscem, które ma kluczowy wpływ na to w jakim tempie zmieniać się będzie organizacja.
Ambicją liderów zakupowych jest ciągły proces transformacji do generowaniu wartości oraz wspieranie innowacji.
Czy budowaniu wartości w firmie może pomóc #agileprocurement?
✶Agnieszka Roszczyk, Senior Operational Procurement Service Manager Region Europe, Roche Polska Sp. z o.o. – „Nie wyobrażam sobie, żeby zakupy nadal działały „po staremu” podczas, gdy organizacja przechodzi zmianę i promuje zwinne metodyki Agile”.
✶ Paweł Czajka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska S.A.a – „Z perspektywy osoby zarządzającej zakupami w organizacji, gdzie wdrożono metodyki zwinne jako podstawę funkcjonowania organizacji już dziś, wiem że to bardzo opłacalne”.
✶ Roman Jafiszow, Procurement & Facility Management Department DirectorT-Mobile Polska – „Kultura organizacji agilowych jest oparta na dostarczaniu wartości i jest to niepowtarzalna okazja aby organizacja zakupowa zaczęła „sprzedawać” swoją wartość w całej firmie”.
Czy zakupy są gotowe aby wykorzystać filozofię agile w swoim warsztacie? Czy stać nas na to, aby o tym nie myśleć, nie mówić, nie wdrażać ?
Agile wprowadza zmiany w sposobie wykonywania pracy. Zapraszamy do zapoznania się z artykułem przygotowanym przez
✶ Adam Polkowski, Partner PSML
✶ Piotr Gałka, Radca prawny, Counsel Kancelaria Kochański & Partners,
w którym prezentujemy kierunki zmiany w zakupach czerpane z bogatego doświadczenia wypracowanego w ramach rozwiązań zwinnych.
Zachęcamy do przeczytania poprzez kliknięcie poniżej:
Agility in Procurement, czyli jak zmienia się zarządzanie zakupami.
Zachęcamy również do komentarzy. Ciąg dalszy nastąpi!!
#zakupy #agile #procurement