LIDER ZAKUPÓW 2022 – ocena projektów Uprzejmie prosimy o dokonanie oceny projektów zgłoszonych w konkursie LIDER ZAKUPÓW 2022 LIDER ZAKUPÓW 2022 - ocena zgłoszonych projektów If you are human, leave this field blank. Projekt nr 1 - Wyprzedzamy ewolucję dokonując rewolucji łącząc Vendor Management i Outsourcing. Nowa wartość zakupów w BNP Paribas Bank Polska S.A. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 2 - Returnship Program Link do prezentacji projektu Komentarze do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 3 - Sustainability praktycznie. Jak zmienić postrzeganie pracowników, dostawców i wdrożyć zmiany. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 4 - VIP – Very Important Purchase – narzędzie wspierające realizację zamówienia w czasie, cenie i jakości. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 5 - Transformacja opakowań. Proces zakupu opakowań wpisujących się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 6 - Strategiczne partnerstwo w programie Neutralności Węglowej Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 7 - Cyfrowa transformacja Zakupów Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 8 - Akademia Kupca FORTE S.A. program rozwijający kompetencje i postawy strategicznego zarządzania zakupami w firmie. Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 9 - Akademia Zakupowa Grupy Żywiec Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Projekt nr 10 - Partnerstwo wewnętrzne i zewnętrzne. Jak tego dokonać i jakie przynosi efekty Link do prezentacji projektu Wynik projektu i znaczenie projektu dla organizacji, w której był zrealizowany * 5 4 3 2 1 Innowacyjność rozwiązania * 5 4 3 2 1 Wykazanie inicjatywy – proaktywność w rozwiązaniu problemu biznesowego * 5 4 3 2 1 Umiejętność sprzedaży projektu w firmie, wpływ na postrzeganie roli Zakupów * 5 4 3 2 1 Komentarz Miejsce na dodatkowe komentarze i spostrzeżenia Imię i nazwisko oceniającego * Wyślij